DETTE SKAL REDDE HÅRET MITT!

Hei dere <3 Jeg oppdaget et nytt hårprodukt for ikke så alt for lenge siden, og jeg er faktisk overrasket over det og gleder meg til å teste det videre. Jeg skal selvfølgelig prøve å holde dere oppdater underveis også, men hvertfall det er en hårkur som heter hairfood som er fra Garnier. Jeg kjøpte den i Banana som er for tørt hår. Serien har også en for ødelagt hår, smoothing, fuktighet og mye mer! Det som også er så fantastisk er at de produktene er veganske, og inneholder ikke silikon. Produkter som inneholder silikon vil legge seg som et belegg på hårstråene dine, og det vil ødelegge når du eventuelt skal farge håret ditt senere. Det skader også håret ditt! Derfor anbefaler jeg dere å være obs på det!

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg