DETTE SKAL REDDE MEG!

Hei dere <3 Som dere kanskje vet er jeg veldig opptatt av både hår og sminke. Det har jeg vært så lenge jeg kan huske, og det er noe jeg elsker å holde på med. Jeg går på frisør altså 2vgs, og trives veldig. Vi har kommet godt i gang med pensum, og vi har lært en del. Det har bare gjort meg enda mer avhengig på hår og hva som er bra. Her om dagen hadde vi super salg på salongen, og jeg kjøpte med meg hjem et par god biter og jeg er så vanvittig fornøyd! Derfor tenker jeg å dele de med dere.

Jeg valgte å legge det inn i en video, og hvis dere etterhvert ønsker kan jeg godt gjøre et innlegg på det også. Her får dere veldig detaljert hvordan jeg bruker produktene, og hvilke jeg bruker. Håper den faller i smak!

Husk å gjerne trykk på abonner, om du allerede ikke har gjort det! Da får du med deg alle mine videoer.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg