DETTE SKJER I DAG!

OUTFIT

JAKKE: ZARA

TOPP: GINA TRICOT

BUKSE: WOW

SKO: BALENCIAGA

Hei dere<3 Hvordan er påsken deres så langt? Håper dere alle sammen får en super fin påske, og at dere får slappet av! Jeg skal ikke reise bort noe i løpet av påsken, som de fleste kanskje gjør er som å reise på fjellet. Jeg derimot liker mye heller å være hjemme, men når jeg var mindre reiste vi veldig mye opp på fjellet. Uansett, det er jo så fint vær ute og jeg kan faktisk sole meg! Det er så digg!! Skal faktisk prøve å få farge, slik jeg slepper tonnevis med selvbruning.

Det er jo ikke så lenge siden jeg hadde bursdag, derfor skal vi ha familieselskap i dag som blir koselig. Mamma har lagd flere kaker, og lapper og mye digg. Det er egentlig ganske lenge siden jeg har hatt familieselskap, fordi jeg hadde ikke sist år og det er alltid like gøy å se familien igjen, ikke sant? ♥ Resten av helga skal jeg nok ta med ro, og slappe av fordi alle er bortreist og da mener jeg ALLE. De er enten i syden, fjellet eller noe helt annet. Det gir meg en god grunn til å få prøvet å blogge så mye som mulig da, det er jo bra. Uansett, nå begynner det å komme gjester her hjemme og må legge fra meg blogginga. Håper dere får en kjempe fin helg alle sammen.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg