DETTE VIL JEG ENDRE MED UTSENDET

Hei dere <3 Jeg har lenge tenkt på å gjøre noe helt nytt med utsende, men visste ikke helt hva. Jeg føler at jeg ønsker å gjøre noe nytt ettersom det er veldig lenge siden. Jeg har selvfølgelig neglene og vippe extensionsene mine som jeg ikke kommer til å gi opp på en stund. Det er noe jeg er avhengig av akkurat nå, haha. Jeg syns det er litt herlig å våkne opp og føle seg litt fresh. Det tar heller ikke så lang tid å sminke seg, og det elsker jeg!

Jeg har tenkt på å gjøre noe med håret, men hva? Jeg har vært gjennom perioden med brunt hår, og ja jeg trivdes med det. Jeg kommer nok ikke til å farge det brunt, fordi jeg ønsker ikke å måtte gå gjennom en slik heftig bleike periode på grunn av hvor skadelig det er for håret. Jeg har nå over et halvt år grodd ut mitt naturlige år, og den mørkeste parten på håret mitt er naturlig. Jeg syns selv at fargen jeg har er utrolig fin, og kunne godt tenkt meg å ha den i hele året. Det var jo egentlig planen å stoppe å farge, og gro ut mitt eget hår. Jeg klarer ikke! Haha. Jeg er så utrolig rastløs av meg, og trenger en endring asap.

Jeg har derfor planer om å gå tilbake til platina blond, altså nesten helt hvitt som jeg hadde i rundt 8 klasse om jeg ikke tar helt feil? Jeg syns selv at det er en veldig fin hår farge, og tror det hadde vært døds lekkert på meg! Derfor holder jeg på å ordne en frisørtime hos Hendrix hair som er mine favs. Gleder meg!! Det er digg å gjøre noe nytt, og føle seg som en ny person på en måte. Tror dere at det vil passe meg?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg