EN OPPDATERING PÅ LIVET

Jeg ønsker å starte dagen med en oppdatering på livet, siden det er enda tidlig på dagen. Samtidig som at dere kanskje kan bli enda bedre kjent med meg som person. Det handler rett og slett om hva som skjer akkurat nå, og hva som skjer fremover. Jeg har et ganske basic liv vil jeg påstå, men av og til skjer det nye ting som er morsomt å dele med dere!

♥ Jeg var faktisk nylig på Cutters, og klippet en god del av håret mitt! Det føles faktisk som en ganske stor endring på håret uavhengig av hvor mye jeg klipper av håret mitt. Jeg klippet kanskje 6 cm av håret.. Det er faktisk mye for min smak! De som kjenner meg godt vet at jeg holder saksa langt borte fra håret mitt. Jeg trengte det ettersom tuppene mine var veldig slitte, og det er bedre å få det bort med en gang enn at det skal spise seg opp.

♥ Jeg stresser med juletiden, og det gjør jeg omtrent hver eneste jul! Det er utrolig vanskelig å finne de rette gavene til de rette personen, hvor mye eller hvor lite du skal bruke og hvor du skal kjøpe det. Jeg tror jeg egentlig er i boks med de fleste gavene, eller jeg vet hva jeg skal kjøpe. Tror jeg, krysser bare fingrene for at de blir fornøyde!

♥ Akkurat nå har jeg vippe extensions, men jeg er sykt usikker på om jeg skal ta refill fordi jeg vet ikke om jeg ønsker å bruke penger det. Selvom jeg elsker å våkne opp om morgenen, og føle meg litt ekstra fresh. Det er kjipe penger! haha. Jeg føler meg litt stygg uten? Er det dumt å si? Det er bare at jeg er så vant til å ha de der hele tiden, og da hater jeg å gå uten.

♥ Nylig kjøpte jeg og kjæresten billetter til Palmesus til neste år, og jeg gleder meg så mye!! Endelig kan jeg være med på det som alle andre gjør ettersom jeg blir 18 i April. 

Hva skjer i livet deres akkurat nå?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg