EN OPPDATERING PÅ UKEN SOM GIKK

Akkurat nå

Akkurat nå sitter jeg foran pcen godt plantet rundt styrebordet vårt hjemme, og jobber ræva av meg for å få unna gjort mye jobb! Vet dere hva? Den beste følelsen i hele verden som kanskje får meg til å føle meg best er når jeg har vært utrolig produktiv og gjort mye som jeg vet gjør meg bra. Da mener jeg å få unnagjort mange innlegg, filmet mye, redigert flere videoer og bare være i et utrolig bra kjør! Det gjør meg så forbanna lykkelig, og lettet! Dere skulle bare visst hvor glad det gjør meg.

Ukens opptur

Ukens opptur går nok i mye av det samme som jeg nevnte nettopp, men jeg har fått en sykt bra opptur denne uken med at jeg har fått unnagjort mye og jeg har fått skrevet mye. Jeg bare elsker følelsen når jeg har mange ideer, og da snakker jeg om både yt og blogg. Det har jeg fått skikkelig i den perioden jeg var mye syk denne uken. Utrolig herlig!

Ukens nedtur

En ting som kanskje ikke var så positivt denne uken var at jeg har vært mye syk denne uken. Det startet litt med at jeg fikk litt magesmerter som enda er en ubevisst grunn til hvorfor jeg får dette, men jeg skal på en undersøkelse på sykehuset i Juni og da håper jeg på bedre svar. Uansett, etter magesmertene var borte etter et par smertestillende ble jeg selvfølgelig syk som jeg har både blitt smittet fra kjæresten min, og to av bestevenninnene mine. Herlig! Derfor har jeg vært mye sengeliggende denne uken, og kun vært på skolen en dag denne uken. Jeg må nok ta opp en del skolearbeid denne uken.

Ukens tanke

Husker dere innlegget som jeg postet angående en jente som slang en kommentar i mine dm´s, hvertfall dere kan lese innlegget HER. Jeg ble hvertfall rimelig forbanna, men heldigvis fikk både jeg og jenten som dette handlet om fikset opp i etterkant. Hun beklaget veldig angående hvordan dun formidlet seg, og vi hadde en fin dialog angående det å gå uten sminke. Jeg bare fikk en liten tanke at vi mennesker burde bli flinkere til å tenke oss to ganger om hvordan vi formidler oss, og hva vi egentlig får frem i den meldingen vi sender.

Ukens cravings

REDBULL, og det tror jeg at jeg skriver nesten hver eneste gang på ukens oppdatering. Hvis dere har noe annet jeg burde teste som er døds godt, så skrik ut! Jeg tenker også å lage en video på yt hvor jeg tester nye ting fra butikken. Derfor, bruk kommentarfeltet til alt det er verdt! Setter utrolig stor pris på det.

Ukens irritasjonsmoment

Hahaha, dette er helt min egen feil. Uansett, jeg er skikkelig irritert over at lett sykkelen min er skrapt opp på ene siden fordi det irriterer meg grønt. Det kan fikses, meeeen jeg er ikke så opptatt av motorsykler at jeg orker å bruke så mange penger på nye kåper fordi det er forbanna dyrt. Jeg har nettopp fått hentet nytt blinklys da, fordi det trengte jeg haha.

Ukens avgjørelse

Bli flinkere til å tenke over hvor heldig jeg er som er den jeg er i dag, og hvor langt jeg faktisk har kommet og jeg har en god mulighet til å nå drømmene mine i fremtiden. Det at jeg bare skriver dette nå er helt uvirkelig!

Ukens serie

Petter uteligger! Hahah, jeg har faktisk sett alle som går under Petter sine serier. Jeg begynte med å se Petter uteligger, siden jeg ikke hadde sett det allerede, og etterpå så jeg de andre serien som hører til. Det er ganske rørende, og egentlig veldig sterke inntrykk samtidig som det er ganske morsomme innspill også.

Ukens låt

Hahah, kjæresten min etter paradise Hotel fant han en sååå fin sang! Han vet hvor mye jeg elsker triste sanger, og jeg elsker den nå og det er lonely – Billie Eilish ft. Khalid.

Ukens video

Jeg er veldig fornøyd med arbeidet mitt fortiden, og jeg har fått ut tre videoer på veldig kort tid. Nesten kun på en uke! Jeg er faktisk litt stolt ettersom jeg har vært litt treg i det siste, men hvertfall jeg ble veldig fornøyd med sminke videoen min som du kan sjekke på kanalen min.

Hva har det beste med uken din vært?

Blogges

4 kommentarer
    1. Du burde teste ut energidrikke nocco i carneval,tropical eller fersken . Åså burde du teste ut soya sjokolademelk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg