EN STOR ENDRING!

Reklame | Reklame for NJBEAUTY

HER – finner dere Instagrammen hennes!

Hei dere ♥ Se hvor nydelig, ikke sant? Jeg har lenge savnet å ha skikkelige klør! haha. Jeg har siden sist gang jeg var hos Nicole hatt gel på mine egne negler, og jeg virkelig digget det også! Men, alle som kjenner meg vet at jeg elsker mine diva klør uten tvil! Jeg tok ekstra lange denne gangen, og jeg tulle ikke jeg kunne dødd for denne fargen! Vi blandet sammen en så unik blå farge, and i freaking love it! Det er faktisk en stor forandring å gå fra ganske korte negler til veeeldig lange! Jeg føler meg ekstremt jentene, og sykt diva igjen! Elsker den følelsen! haha. Det er virkelig en digg velvære følelse, og er så glad for at Nicole etter 2 år nesten fortsatt gjør neglene mine.

Altså, jeg tuller ikke, men den kvinnen der får meg til å føle meg fresh hver eneste måned og gleder meg til hver time alltid! Like gøy å slå av en prat med hun, og jeg har tatt negler hos mange og det er ikke alltid jeg har gått ut med et smil. Det gjør jeg virkelig hos hun, fordi hun får det presist sånn som jeg vil, og koser meg alltid der! Virkelig det beste stedet, og jeg vet jeg skryter hun opp i himmelen but she the best! Hva har dere gjort i dag?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg