EN STOR HÅRFORANDRING!

Hei dere <3 Litt før jul gjorde jeg en stor forandring med håret! Ser dere ikke hvor stor forskjellen er? Jeg har i flere måneder nå bleiket håret mitt med hjemmebleking, fordi det er ork å gå til frisøren og ikke minst dyrt! Jeg går på frisørlinjen på vidergående, og innimellom har vi egenpleie. Denne gangen fikk vi lov å bruke bleiking og farge ettersom det øyeblikk var jul. Jeg ønsket å ta etterveksten, samtidig få korrigert det. Det er ikke bra å holde på med hjemmebleking og det vet de fleste. Selvom jeg kan en del når jeg går på frisør er det ikke enkelt å gjøre det på seg selv og det blir heller ikke like fint når du verken har korrigering eller etterbehandlings produkter.

Det var Jeanett som jevnet ut hårfargen min, og det ble utrolig fint! Det er akkurat slik jeg vil ha håret mitt, og er veldig fornøyd med at hun fikk det slik. Jeg kommer nok til å være mer forsiktig med å bruke hjemmebleking fremover, fordi det blir ikke like fint. Jeg har også venninner som har mistet håret ved å bleike det gjentatte ganger hjemme fordi håret tåler ikke alt. Jeg har faktisk sykt lyst å få en svak rosa farge i håret som kan vaskes ut, men jeg tørr ikke! Hva tenker dere?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg