ENDELIG GJENFORENT

Hei dere! Det er så fint vær i dag! Blir så glad, når jeg ser en blå himmel og klare skyver samtidig litt sol som skinner inn vinduet på rommet! Jeg må bare si tusen takk for all den gode responsen de siste dagene etter jeg begynte å blogge! Det betyr veldig mye for meg, og jeg setter veldig stor pris på det! Det er veldig viktig for meg å si det til dere, fordi dere betyr faktisk mye for meg at dere faktisk gidder å klikke dere inn på bloggen min i det hele tatt.

Uansett, jeg er endelig gjenforent med min bestevenninne Nathalie. Det er alltid like godt å se hun igjen, selvom vi er så mye sammen som vi er. Jeg har hatt veldig mange gode venninner, og har mine nærmeste bestevenninner som fks. Ida og Milena som nærmest er familie. Jeg og Thalie (som vi alle kaller hun), vil jeg si har et spesielt forhold og vi har klikket så bra på kort tid. Vi to ble nærmest ikke “Close Friends” i juletiden, pga da festet vi veldig mye hos en annen venninne. Jeg setter utrolig stor pris på hun, og er utrolig glad i Thalie. Vi har fått et helt spesielt vennskap den siste tiden, som jeg er kjempe glad for! Jeg kan genuint stole på hun, og vet at hun alltid vil det beste for meg og er der for meg. Det samme også tilbake. Dere aner ikke hvor like vi faktisk er! Det er nesten litt skummelt! hahahaa! Alle sier vi kunne ha vært søstre som er litt cute.

Kunne vi vært søstre eller? I går kveld hadde vi en ganske så chill kveld sammen med en kompis, og etter han hadde gått snakket vi en del om mange forskjellige ting på det mer private. Vi spiste pizza, chips og så en film som jeg vil anbefale til dere! Den heter Midnight Sun, og dere finner den på Viaplay og den er utrolig bra! Jeg gråter aldri av filmer, men denne her wow. Den traff midt i hjerteroten. Dere må sjekke den ut! Uansett nå er det morgen, og klokken er 11.30 og vi ser enda en ny film og slapper av med film før jeg skal hjem igjen senere.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg