FÅ EN PERFEKT SKOLESTART!

Det nærmer seg skolestart, og mange av begynner å fordrede oss kanskje? Jeg er selv ikke så giret for skolestart, men jeg begynner en dag jeg også og det er vel på tide å få alt på plass. Mange av oss er kanskje nysgjerrige på hvem vi kommer i klassen på, eller vi hvordan den nye skolen er? Jeg skal komme med noen punkter som kan gjøre din skolestart perfekt!

FÅ EN PERFEKT SKOLESTART..

– Det første du kan gjøre er å rett og slett ransake rommet ditt! Det er så herlig med et helt ryddig og rent rom. Det gir deg kanskje også mer lyst å våkne tidlig på morgenen for å komme deg på skolen. Når jeg snakker om å ransake rommet ditt, mener jeg å gå gjennom skap, skuffer, klesskap, sminke og under senga di. Rydde, kanskje ombulere litt også? Skifte sengetøy, og gjøre det ekstra koselig til å legge seg i senga og sove. Vakse sminke koster, og gjøre en liten endring. Det er alltid herlig!

– Gjøre noe nytt med deg selv. Det er alltid gøy å pynte seg litt ekstra første skole. Kanskje ta Vippe Extensions eller legge negler? Jeg legger negler hos NJ Beauty i Kopervik. Hun er kjempe dyktig! Hvis det ikke er av interesse kan du kanskje kjøpe deg et nytt sminke produkt som du har ønsket deg. Husk å unn deg noe! Det fortjener vi alle.

– Kjøpe nye ting til skolen. Du kan sjekke over hva du trenger fra forrige skole år, og det er gjerne noe du trenger igjen. Ha alt på plass slik du slepper å kjøpe det i etterkant. Det er godt å ha alt på plass.

– Nye klær! Ha en ny outfit til første skoledag, og føl deg litt ekstra fin fordi det hjelper mye på humøret.

– Dagen før gjør en skikkelig bra spa day med deg selv. Føl deg litt ekstra fresh. Ta en ansikt maske, dusj og gjør hele hudpleie rutinene din.

– Finn frem klærne dine dagen før, og pakk sakene dine klar og gjerne lag maten din også dagen før! Mindre å gjøre gry tidlig på morgen. Mer tid til å stelle deg haha.

Har du noe som kan være lurt angående første skole dag? Gjerne del i kommentarfeltet.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg