FLYTTE INN MED KJÆRESTEN?!

Hei dere, og god mandag ♥ Jeg har nå siste uke før skolestart igjen, og kjenner at jeg ikke er klar for skolestart i det hele tatt. I det siste har jeg tilbringe mye tid sammen med kjæresten min. Sist uke var vi hos meg nesten hele uken, og denne uken er vi hos han. Vi bor jo et stykke unna hverandre, og derfor er vi i lag i flere dager. Jeg kan ikke huske sist gang jeg sov alene, og det er herlig for jeg hater å sove alene.

I går var jeg og Jan Daniel ute å spiste sammen med foreldrene mine og den ene store søsteren min. Det er faktisk første gang han har møtt de skikkelig, og det gikk veldig bra. Jeg trodde faktisk ikke at det skulle gå så bra, fordi han er første gutten mamma og de møter skikkelig. Jeg var helt ærlig litt stressa, men det gikk døds bra! Før vi kjørte til han pakket jeg med meg en del ting med meg, fordi jeg er dritt lei av å ha flyttelass med meg hver gang jeg skal her. Det ser ut som jeg skal flytte inn til han hver eneste gang, og derfor tenkte jeg å bare ta med en del av klærne mine og andre ting som jeg ikke bruker hjemme.

Jeg tok med meg en haauuuug med klær, og fant ut at jeg må kjøpe meg mer truser slik at jeg har det begge steder hahah. Det er like greit at jeg har litt ting forskjellige steder for jeg er like mye hjemme og her. Det er bare stress å kjøre med en gigantisk bag hver gang jeg skal til Jan Daniel. Uansett i dag tror jeg ikke planen er så mye.. Jeg tror nok vi kun kommer til å ta det med ro, og slappe av.

Blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg