FRYSNINGER I RYGGEN

Hei dere! I dag hadde jeg en helt vanlig dag på skolen utenom at det er veldig mye snakk om Corona hele tiden. Det er snakk om det hvor enn man går, men det er vel ikke rart? Kan jo ikke legge skjul på at det er litt skummelt. Vi som er friske er kanskje ikke fare sonen, men tanken på at jeg kan bringe smitte videre til andre som har sykdommer eller annet skremmer meg mye! Tenk hvis jeg for eksempel smitter besteforeldrene mine? Det er litt ekkelt å tenke på. Uansett, i dag rundt klokken 13.00 så fikk vi beskjed om at alle skoler og barnehager stenges. Vi skal ikke gå på skolen før etter påsken. Det er faktisk en ferie, og det er ganske lenge.

Jeg syns det er veldig bra av Norge å stenge alle barnehager og skoler for å gjøre smitten mindre. Jeg tror det vil gjøre forskjell. Det et mye bedre å gjøre tiltak nå enn å gjøre det når det er over flere tusen smittede! Jo færre jo bedre. Norge kan liksom ikke komme å være etterpå klok heller. Blir litt rart å ikke møte på de i klassen hver eneste dag. Det blir en helt annerledes skole dag, og lurer på hvordan det skal gå.

Dette er faktisk helt sykt!! Store søsteren min Karoline kom å visste meg dette i dag fra en bok som heter “endetid”, og herregud så frysninger jeg fikk opp i ryggen! Tenk hvis bare hele verden hadde vært klar over dette. Det en spåkone som har skrevet dette, og det gjør det enda sykere spør du meg! Uansett, jeg får kanskje mer tid til sosiale medier fremover, og kanskje gjort skolearbeidet mitt bedre ettersom jeg fokuserer mye bedre hjemme. Sykt nysgjerrig på hvordan tiden fremover vil bli. Jeg håper for gudsskyld dere holder dere friske, og om dere blir satt i karatene at dere holder dere i karantene for fare for andre! Husk det <3

Hva er deres tanker?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg