GJENSYNSGLEDE

Hei dere <3 I helgen av jeg ut en liten tur med Madelen, og vi gikk ut for å spise lunsj sammen både for å catche opp litt og samtidig for å ta noen bilder til meg. Jeg har blitt utrolig flink til å prioritere å ta bilder nå for tiden, og det gjør det så mye enklere for meg nå som jeg endelig har blitt flink til å bli aktiv igjen! Uansett tilbake til poenget. Jeg var hvertfall ute å spise sammen med Madelen, og trist nok ser jeg og Madelen ikke hverandre så mye lenger fordi vi går på forskjellig skole. Tidligere gikk vi på samme barneskole og ungdomsskole så vi er altså barndomsvenninner.

Uansett hvor lenge siden der er fra sist gang vi var sammen er det akkurat slik det var før, og ikke noe kleint eller noe som helst. Det er så herlig! Jeg spiste en digg cæsarsalat med kylling og bacon, og den er sååå god! Den er best på restauranten Sumo, men siden vi ikke har denne i Haugesund gikk vi MM cafe. Vi fikk catchet opp på mye drama, og annet som har skjedd i det siste og Madelen hadde blitt den beste assistenten! Tuller ikke! Hvis jeg noen gang skal skaffe meg en, da er hun først i køen uten tvil! Hvertfall det var en veldig koselig start på dagen, og kjekt å gjøre noe annen enn å kun se en film eller noe.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg