GRUNNEN TIL HVORFOR JEG VAR BORTE

EN TRIST NYHET

Heisann <3 Dere har vel merket at jeg har vært litt “off” de siste dagene, og jeg har fått mange spørsmål på hvorfor. Jeg hater egentlig å være lite aktiv, men disse dagene trengte jeg virkelig. Sist uke tok jeg en liten pause fra sosiale medier for en liten periode, ettersom jeg fikk vite noe i familien min som jeg tok veldig tungt. Vi har altså fått vite noe som var et veldig stort sjokk for hele familien, og det handlet om en av mine nærmeste og derfor trengte jeg litt pause fra stress og egentlig bare være hjemme å slappe av.

Jeg sier det nå med en gang at jeg ikke ønsker å gå spesielt inn på tema, fordi det handler ikke direkte om meg og jeg har et privatliv. Jeg vet at et par har på pekt dette, fordi når det kommer til familie er jeg veldig forsiktig hva jeg deler angående dem fordi det er min “privatsone” og jeg ønsker også at det skal være en sone hvor jeg er kun meg. Samtidig at jeg ikke ønsker å eksponere dem noe særlig. Jeg tenker at den triste nyheten vi fikk vite om for et par dager siden må vi ta som en familie, og håpe på det aller beste utfallet.

Jeg har hvertfall samlet opp et lager med energi igjen, og er klar for fullt kjør igjen! Jeg er nå på vei ut dørene for å ha heldags prøve med matte, og det kommer mildt sagt til å gå i dass fordi jeg suger rett og slett i matte. Det er ikke min sterkeste side, men så lenge jeg gjennomfører har jeg gjort mitt beste tenker jeg! Uansett, ønsk meg lykke til så snakkes vi senere <3 loveuguys

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg