HADDE IKKE KLART MEG

Reklame | Chili Forte

Hei dere <33 De siste ukene har jeg testet ut dette produktet fra Chili Forte, som er et kosttilskudd som er hovedsakelig for å bidra til normalt blodsukker, normal omsetning av fett, normal omsetning av karbohydrater og ingredienser med dokumentert virkning. Hensikten med dette produkter er enkelt forklart er hensikten med produktet å hjelpe deg som ønsker å gå ned i vekt enten du trener aktivt eller ikke. Jeg begynte selv på Chili Forte fordi jeg var nysgjerrig på om dette produktet kunne hjelpe meg med energitapet mitt, og prøve å få dempet søtsuget mitt for om dere har fulgt meg lenge vet dere hvor ekstremt søtsuget mitt er. Jeg har virkelig ikke klar meg uten før!

Jeg trener ikke selv til dere som kommer til å lure på dette, men bruker fortsatt dette produktet av Chili Forte selvom jeg ikke trener. Jeg trente veldig mye før, men stoppet for godt over et år siden. Trist nok, men hvem vet, kanskje jeg begynner igjen nå etter god virkning av Chili Forte? 

Jeg har testet dette produktet i flere uker nå, og har merket det spesielt på energinivået mitt, som jeg har nevnt et dusin ganger hvor mye jeg har slitt med dette og samtidig søvnen. Det har absolutt vært en positiv endring, som jeg bare elsker! Jeg har mye mer energi til overs, og er klar for alt. Det er en mye finere balanse nå, enn tidligere. Slik som nevnt har jeg merket at søtsuget mitt har blitt mindre, samtidig som jeg merker at forbrenningen min er høyere nå enn før. Det er jo bare helt fantastisk!

Min daglige dose er 2 tabletter daglig, og jeg pleier å ta ved frokost og en på ettermiddagen rundt når jeg spise middag. Til dere som er aktive eller ikke som ønsker en høyere forbrenning, mindre søtsug eller mer overskudd av energi vil jeg absolutt anbefale dette produktet til!

HER – kan du bestille Chili Forte for kun 249.- (ordinær pris 498.-)

Blogges

4 kommentarer
    1. Jeg må si det er utrolig trist at du reklamerer for et slikt produkt, når vi alle vet hvordan influencere påvirker følgerne sine. Mange av følgerne dine er også svært unge, og skjønner kanskje ikke at hele denne industrien i bunn og grunn handler om reklame og penger.

      «… samtidig som jeg merker at forbrenningen min er høyere nå enn før. Det er jo bare helt fantastisk!»

      Dette produktet er for å gå ned i vekt, uansett om man får mer energi og overskudd, vil man alltid komme tilbake til at dette er et produkt som er for slanking, enten man går inn for det eller ikke. Det at du tiligere snakker om kroppspress og hvordan alle er god nok som de er, henger ikke helt sammen med denne reklameringen for et slankeprodukt, i mine øyne.

      Og for å få det klart: forskere nevner gang på gang at kosttilskudd som ikke er anbefalt spesifikt til deg som person av legen, ikke er nødvendig. I tillegg nevnes det jo at slike «beauty-produkter», slankeprodukter, produkter for hår og brunfarge, rett og slett ikke funker, og man kan oppnå samme resultat på naturlige måter. For eksempel å trene eller sole seg. Kroppen er skapt slik den er skapt og den er fantastisk! Den klarer å slanke seg om den får mindre mat og mer fysisk fostring – den behøver ingen piller for det. Den kan også få mer energi ved å være sosial eller trene – den trenger ingen piller for det.

      Jeg håper du tar dette som kritikk og på ingen som helst måte noe hat, men påvirkningen fra influencere er stor, og det å reklamere for slike produkter for sin følgerebase, synes jeg er uakseptabelt.

      Ellers håper jeg at du kanskje får et nytt syn på saken etter å ha lest dette, og så er det jo opp til deg selv å fortsette å reklamere for slikt – ytringsfriheten kan ingen ta fra deg. Ha en fin helg:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg