HELGENS ANTREKK

OUTFIT DETAILS:

KJOLE: NELLY (HER)

SKO: MISSGUIDED

VESKE: MULBERRY

Guud! Jeg elsker dette antrekket her! Det er så meg, og jeg elsker det! Kjolen er fullt av paljetter, og er rosa. Mer perfekt finner man ikke, og den er faktisk fra Nelly. Jeg har faktisk mer og mer begynt å shoppe fra Nelly, og de har så mye fint! Jeg unnet meg denne kjolen, siden jeg skulle i en bursdag og mange har allerede etterspurt hvor klærne mine er fra. Jeg skal bli flinkere til å skrive hvor de er fra, og da mener jeg generelt med alle kler. Det er veldig mange som har etterspurt at jeg skal bli bedre til dette, og I will try my best! haha.

Uansett i helgen var jeg i bursdag til storesøsteren til Nathalie, sammen med hun og kjæresten min. Det var veldig gøy, og jeg koste meg overkant mye haha. Jeg har faktisk hatt lang helg nå som har vært veldig forfriskende med en god pause fra hverdagen, og slappe mye av. Jeg har hovedsakelig tilbringet dagene sammen med Jan Daniel, siden når vi først har fri er det digg å ikke måtte stå opp klokken 6 om morgenen sammen haha. Jeg håper dere har hatt en like fin helg dere også!

Blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg