HELT IDIOTISK

Heiaa, hvordan går det med dere? Jeg har nesten ikke vært utenfor huset etter skolen ble stengt utenatt jeg har tenkt noe særlig over det. Jeg har brukt mye av tiden på jobb. Det har ikke vært noen spesiell grunn, men når skolen ble stengt var det ikke fordi vi skal være over alt og drive å feste akkurat. Derfor syns faktisk det er sykt respektløst og idiotisk at noen holder på slikt. Mange oss har vel eldre mennesker i familien eller i nærområde som kanskje ikke hadde tålt viruset, og jeg vet hvertfall med meg selv at jeg ønsker ikke å være bærer av dette viruset til andre.

Ja, jeg syns ikke selv at det er super gøy å holde meg hjemme for det finnes jo grenes over hva man kan gjøre innendørs. Det jeg heller har tenkt over er at om jeg holder meg inne så langt det lar seg gjøre i hvertfall det myndighetene anbefaler så kan det være at alt dette er over mye fortere enn hvis vi farter rundt omkring. Er vel ikke kun jeg som syns det er kjempe kjipt at mange steder er steng? Og det blir hvertfall ikke mindre stengetid eller færre som stenger hvis vi går rundt og omgås over alt. Vi alle kan tross alt være smittebærere selvom vi ikke blir syke. Derfor synes jeg det blir respektløs ovenfor andre mennesker, for hva vet vi om at dette viruset formerer seg og blir enda værre? Vi ønsker vel at dette viruset fortest mulig går bort. Det er altfor mange av oss unge som driter i det, og tenker at det ikke er farlig. Vi hadde tross alt et nytt dødsfall i Norge i dag. Vi må trossalt gjøre dette sammen for at det skal funke ellers har jo ingen av tiltakene noen form for virkning. Tenk over det.

Uansett jeg har lagd planer for hva jeg skal bruke dagene fremover på, og jeg skal faktisk pusse opp romme mitt litt ettersom jeg har ikke noe bedre å bruke tiden på ettersom jeg er ferdig med alle skole oppgavene vi har fått til nå. Jeg skulle egentlig kjøpe maling i dag, men skal heller gjøre det på mandag og bruke de neste dagene på det. Jeg skal også øvelsekjøre en del med pappa ettersom kjøreskolen er stengt inntil videre.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg