HELT KATASTROFE

Heisann, babes <3 Jeg fikk en del dm´s at jeg skulle poste et par bilde fra rommet når jeg var ferdig å rydde senere, siden jeg nevnte at jeg skulle rydde grundig. Dere må bare ta en titt på før og etter, det er helt ekstremt hvor mye jeg klarer å rote på kun noen få dager! Det er så krise. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg var flinkere til å holde det ryddig, og bli flinkere på å rydde underveis for å så sleppe å ha en HEL dag med rydding.

Resten av dagen skal jeg bruke på å ta en ansikt maske, og se en film som heter “Someone Great”. Jeg skal også fikse i stand noe taco, siden jeg er alene hjemme som er skikkelig herlig så kan jeg ha skikkelig me-time. Det er faktisk noe av det beste som finnes, og det er så avslappende. Uansett, håper dere får en nydelig lørdag videre!

Helt katastrofe ikke sant?!

Følg Tise-brukeren min @Theresesorenes. Jeg la nettopp ut flere nye klesplagg som jeg skal selge ettersom de ikke brukes, og de fortjener en eier. Jeg selger alle klærne for en rimelig penge, og de er enten nesten ikke brukt eller ubrukt. Jeg sender også mot at kjøper betaler frakt, derfor kan alle kjøpe. Det er bare å sende en melding på Tise om du lurer på noe.

Det er så befriende å finne mange klær som jeg kan legge ut på Tise, og det er en så genial app. Jeg kjøper selv mye på Tise ettersom det er bra for miljøet, og hvorfor ikke kjøpe noe for billigere når det så vidt er brukt. Det er helt genialt, og sparer miljøet for mye!

 FERDIG RYDDET ♥

Hva har du gjort i dag?

Blogges

5 kommentarer
      1. Kun dersom den som sponser noe, har gitt beskjed om at salg ikke er lov. Og det har de neppe gitt beskjed om. Jeg hadde en blogger i familien, og det kom aldri noen slik beskjed. Det som er sponset, er nemlig skattepliktig når det er en viss omsetning på bloggen, så det er mellom bloggeren og skattemyndighetene etterhvert. Og bloggeren er uansett eier av tingene og kan gjøre hva hun vil, også selge. En skattepliktig blogger må vel også ta med den fortjenesten i regnskapet. Men jeg er ikke så sikker på at denne unge damen har nådd regnskapspunktet ennå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg