HVORFOR HAR JEG VAR LITT “OFF”?

Reklame |

 

Processed with VSCO with m5 preset

Topp – Chiquelle / Bukse HER

Hei dere<3 De siste ukene har jeg vært litt off. Det er egentlig ikke noen spesiell grunn til dette, men jeg har hatt fokuset mitt på helt andre ting. Jeg har derimot lagt ut to videoer nylig på Youtube kanalen min som allerede var forhånds lagd. HER, kan du komme til kanalen min. Jeg kom hjem fra enda en norgesferie som jeg var på sammen med familien til kjæresten min. Fokuset mitt har altså vært på å være litt til stede under turen med familien hans siden dette tross alt var første gangen vi gikk på en skikkelig ferie sammen med dem. Derfor tok jeg meg en velfortjent liten ferie ♥

Vi har altså vært i Lyngdal i en uke. Det er faktisk ekstremt mange som har spurt om hvorfor jeg var akkurat i Lyngdal, og grunnen til det er at han har utrolig mye familie der som vi har vært med. Første gang jeg møtte mange av dem, og herregud for noen herlige mennesker. De var så imøtekommende, og hyggelig! Jeg har altså hatt en super uke, og gjort mye morsomt! Har til og med gått tur, hvem skulle trodd det!??!?! hahahaa. Lyngdal var også et ekstremt fint og koselig sted! Vi var også en tur innom Mandal, og Farsund. Selvom det ikke har vært noen sydentur i år så har jeg hatt noen fine turer, og alt i alt så har sommeren var utrolig bra! Gjerne fortell meg hva dere har gjort i sommer.

Blogges

1 kommentar
    1. Hei og velkommen til Spotcap Global Financial Services, mitt navn er Claudia Klein, jeg er en utlåner og også en finansiell konsulent. Jeg tilbyr alle typer lånetjenester

      Har du sårt behov for økonomisk forsterkning? Trenger du lån til ulike formål? hvis svaret ditt er ja, vil jeg råde deg til å kontakte firmaet mitt via | [email protected] | eller send en tekstmelding på WhatsApp via: +31642117819 | og ha et lån på kontoen din innen 24 timer fordi vi tilbyr utmerkede lånetjenester over hele verden.

      Vi tilbyr alle typer lånetjenester (Personlig lån, Bedriftslån og mange flere), vi tilbyr både langsiktige og kortsiktige lån og du kan også låne opptil 15 millioner euro og vi gir ut lån til en lav rente på 3 % per år. Mitt firma vil hjelpe deg å nå en rekke mål med et bredt utvalg av låneprodukter..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg