JEG BEKREFTER (CRAZY) RYKTER OM MEG SELV!

Jeg har hørt at du har hatt Restylane!

Jeg syns det er så morsomt når jeg får dette spørsmålet, fordi glemmer folk at jeg er kun 17 år gammel? Det er så og si INGEN som tar Restylane på 17 åringer, og takk gud for det! Det er godt det er aldersgrenser på slike ting, selvom at jeg har uttalt meg at jeg har lyst på Restylane når jeg er gammel nok, men det er ikke et valg jeg skal ta nå. Det er noe jeg kan bestemme meg for når jeg er gammel nok. Jeg har altså IKKE Restylane i leppene mine.

At du driver med yt eller generelt sosiale medier kun for pengene?

Nei, og nei. Jeg tror nok jeg hadde dødd ut for lenge siden om jeg kun gjorde dette for pengene sin skyld. Ja, jeg skal ikke skjule det er ekstra stas at jeg tjener godt på det jeg elsker å gjøre, men det er kun en bonus. Det at jeg kan tjene på hobbyen min gjør bare at jeg får ekstra muligheter, og kan bruke ekstra tid på å lage bedre innhold for dere!

At du kun er sammen med kjæresten din for å lage clickbait.

Haha, nei. Hadde dette vært sant hadde jeg nok vist dere MYE mer av han. Jeg har ikke et eneste bilde av oss enda på sosiale medier bortsett fra storyene på Instagram. Forholdet vårt er såpass nytt, og vil ikke dele alt med en gang. Eller vi har vært en greie siden vinter, og ble sammen nylig. Men jeg vil ha han litt for meg selv først hahaha. Jeg er overhodet ikke sammen med han for noe PR, og jeg kommer aldri til å bli sammen med noen på det grunnlaget heller.

At du har vært utro mot kjæresten din.

Nei, det har jeg ikke. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til det noen gang. Jeg kunne aldri i livet ha sviktet en person som betyr så mye for meg som han gjør nå.

Du tenker å være med på paradise når du er gammel nok for å få Fame.

Hmmm, time will show? hahahah, neida. Det er enda lengeee til jeg er gammel nok til paradise, og jeg tror helt ærlig det ikke er så populært når den tid kommer.

At du får penger for å ha sex.

Hahah nei. Jeg har kun sex med kjæresten min, og penger tjener jeg godt nok på egenhånd med hardt arbeid med sosiale medier.

At du er en skikkelig diva.

Det kan nok stemme til tider haha, men ikke generelt. Jeg er en diva når det kommer til enkelte ting, men det er slik jeg er. Jeg har veldig mye selvironi, og vil ikke kalle meg en direkte diva av den grunn.

At du er vegeterianer?

SKULLE ØNSKE! Jeg kommer garantert å kutte ned på kjøttforbruket mitt når jeg flytter ut for meg selv, fordi forbruket vårt er så ekstremt og det ikke bra for planeten. Det å gjøre litt for miljøet er bedre enn ingen ting! Det er vanskelig å bli vegetarianer her hjemme på grunn av jeg spiser det som jeg får servert på bordet her hjemme.

Jeg har hørt at du har tenkt å bli gravid?

Hahaha ikke før jeg bor for meg selv, har en samboer, god inntekt til å kunne ta hånd om noen andre enn meg selv og føler meg klar nok for det. Det er overhodet ikke nå!

At du skal bli innlagt på sykehuset?

Nei, jeg skal ikke akkurat bli innlagt, men jeg skal på en undersøkelse på sykehuset for magen min.

Hahaha! Å, gud! Det var veldig mye rart! Det er helt sykt hvordan enkelte rykter, og hvordan de endres på etterhvert folk begynner å snakke. Det er egentlig litt morsomt, men vi kan jo ikke unngå rykter ikke akkurat. Uansett, håper dere har fått oppklart en del av disse ryktene nå og kan glemme mange av de!

Blogges

3 kommentarer
    1. Vil bare komme med en kommentar, anngående det å kutte ned på kjøtt. I denne miljødebatten blir landbruk og kjøttproduksjon fremstilt som den store stygge ulven, men viss du tenker deg om vil du nok forstå at det er mye annet som er mye værre for miljøet. For eksempel flyreiser, unødvendig kjøring med bil, «bruk og kast» av klær og møbler. Jeg personlig mener at klær og møbel produksjonen er en stor versting, mye av det som blir produsert er med en elendig kvalitet, kort levetid og fulle av kjemikalier for å kunne bli produsert billig. Så hadde jeg vert deg, hadde jeg kuttet like mye ned på sponsede klær som kun blir brukt ett par ganger som kjøttforbruket

    2. Hei, lurte bare på hva genser/hettejakke du brukte på de selfiene? Var veldig fin, p lurte på hvor du har kjøpt den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg