JEG ER DRITT LEI AV DETTE HER!

Lue: HER / Bukse; Bikbok / Veske: Celine Paris / Topp: Bikbok / Smykke: Gina Tricot

I over en lengre periode nå har vi hatt hjemmeskole, og jeg kjenner allerede at jeg er dritt lei. Det er sykt slitsomt i lengden ettersom det føles ut som vi får mer oppgaver enn hva det er på skolen. Det er nok fordi det føles ut som vi har fri, og vi må tilpasse dagen helt selv. Det er litt vanskelig inni mellom synes jeg! Jeg har derimot klart å holde døgnrytmen sånn halvveis greit, og det er jeg veldig fornøyd med fordi jeg vet hvor vanskelig det er for meg å våkne tidlig med mindre jeg skal på skolen. Jeg føler selv at jeg klarer å jobbe med hjemmeoppgavene veldig bra til nå, og føler jeg får konsentrert meg enda bedre enn hva jeg gjør på skolen.

Jeg er faktisk sykt nysgjerrig på om dette kommer kun til å være til etter påsken eller om det kommer til å være lenger. Jeg tror helt ærlig at viruset kommer til å være borte fortere enn vi tror. Men det kommer tiden til å vises. Jeg håper hvertfall det går bra med dere alle, og at alle sammen holder seg friske! Jeg håper virkelig for alles del at dette går fort over.

Hva skal dere i helgen?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg