JEG ER HELT FORELSKET!

Reklame | Njbeauty

På mandag var jeg hos Nicole for å fikse neglene mine, og denne gangen ble så ekstremt fine! Jeg er så vanvittig fornøyd, bare se på de lekre neglene på bildet! Jeg fikk for noe ganske nude denne gangen, og jeg tror også nude er min favoritt. Det er ganske gøy å gå for noe litt mer vågalt noen ganger også, men det er ikke noe jeg gjør hver eneste gang. Jeg tok også glitter på to av fingrene også, og det gjorde utrolig mye syns jeg! Det var Nicole som kom på å legge til litt glitter, og elsker at hun har så god smak! 

Det er også alltid like morsomt å være hos hun, og gjør deg så komfortabel! Vi snakker om alt mulig, og tiden går så fort. Jeg opplever ofte at å være hos salonger er ganske kjedelig, men jeg gleder meg til å være hos hun hver eneste gang! Det er litt sykt at jeg nesten har gått til hun i over et år. Tenk det! 

Fikser dere neglene deres?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg