JEG FIKK SÅ MYE HATE!

Hei dere <33 Vi er back in business, etter å ha hatt en del skole og da kan jeg ikke noe annet en å ta litt avstand til sosiale medier fordi jeg skal klare å levere. I den siste tiden har det jo vært veldig populært med “mine upopulære meninger” på YouTube, men hvor mange av de meningene som kommer frem er egentlig upopulære? Mange kommer med meninger som de kaller det, at de like bedre Pepsi Max en cola og mye mer. Helt ærlig det er jo ikke så upopulære haha. Etter jeg la ut min upopulære meninger video, som dere kan se HER. Til poenget mitt, jeg fikk så utrolig mye hate etter den videoen på grunn av måten jeg hadde formulert meg. Det var mange som tok meningene mine feil, og andre tok de riktig så klart. Jeg tar der selvfølgelig på min kappe, fordi jeg formulerte meg litt dårlig noen steder. 

Det var faktisk en annen Youtuber som hadde en upopulær mening rettet mot meg, eller jeg tok det hvertfall rettet mot meg. Hun snakket om de videoene mine som ikke varer i hele 10 minutter, og jeg hadde lagt på en hvit bakgrunn på slutten av videoen fordi jeg skulle legge inn annonser. Jeg ser helt ærlig ikke problemet, fordi ingen ser videre etter når jeg avslutter videoen. Noen brydde seg ikke, og andre gjorde det til en Big deal. Det er ikke alltid det er like lett å få en 10 minutter lang video, og når nesten alle sliter med å bli demonitized så skjønner jeg hvorfor! 

Hva tenker dere om disse videoene? Har dere noen upopulære meninger?

Blogges

19 kommentarer

Siste innlegg