JEG HAR TATT RESTYLANE..

Processed with VSCO with m5 preset

Hei dere <3 For en liten stund siden så tok jeg meg faktisk muligheten til å ta restylane om dere ikke allerede har sett det. Jeg føler helt ærlig ikke at det ser noe spesielt unaturlig ut, men derimot veldig naturlig ut. Jeg tok ikke så mye denne gangen, og krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg fint til det og ikke overdrive som mange gjør. Jeg har ikke gjort dette fordi jeg er spesielt misfornøyd at jeg hater mine egne lepper, og ser ikke på det som noen løsning heller. Det var kun et ønske for meg som jeg egentlig ikke tenker å uttale meg så mye om ettersom det kan trigge noen. Jeg kommer heller ikke til å dele hvor jeg har tatt, pris eller hvor mye. Jeg skal ikke presse på noen fasit på dette, fordi jeg tenker at hvis du virkelig ønsker det selv er det ikke vanskelig å gjøre research selv.

Jeg er veldig fornøyd med resultatet mitt nå, og håper jeg holder meg slik. Jeg var også veldig fornøyd med stedet jeg gjorde det, og hun som gjorde det var utrolig flink! Jeg kommer absolutt til å gå til henne neste gang også! Gjerne del dine tanker hva du tenker angående restylane nede i kommentarfeltet. Jeg føler litt at jeg har litt plikt å fortelle om det, angående at jeg ikke vil si “å slik er jeg naturlig” og hele den delen der. Uansett, blogges <3

2 kommentarer
    1. Hei Therese. For det første vil jeg bare si at du ser veldig bra ut, med og uten Restylane! Har fulgt deg en god stund og har i utgangspunktet likt deg og har syntes at du er et godt forbilde. Leste dette innlegget samme dagen som du postet, og synes at 1. Det er utrolig bra at du forteller at du har tatt Restylane, slik at de som følger deg vet det, og at du ikke later som at det er naturlig. 2. Synes det er flott at du skriver at du ikke kommer til å fortelle pris/ sted osv. Da er du ærlig og har alt på det rene, uten at du oppfordrer eller støtter noen til endring av utseende.
      MEN, så går jeg inn på YouTubekanalen din idag, og ser at du har lagt ut en Vlog. «Tar Restylane». Og det er her det stopper seg for meg. Har inntrykk av at en del målgruppen din er unge folk, og da synes jeg dette blir fryktelig uansvarlig. Synes som sagt du gjorde alt rett og hadde ting på det rene før du la ut den videoen, fordi det ble rett og slett bare feil, og dobbeltmoralsk. Mye mulig at du ikke ser dette sel, og jeg både håper og tror selfølgelig at du ikke selv ser hvor feil dette blir. Du har påvirkningskraft, vær så snill å anerkjenn den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg