JEG HAR TATT TATOVERING

Hei dere <3 For et par dager siden tok jeg tatoveringer, og jeg tok to stykker om betyr ganske mye for meg. De to hjertene som dere kan se her er det foreldrene mine som har tegnet. Det er altså ikke bare to helt randome hjerter, og det er derfor de ikke ser så ´perfekte´ut. Jeg tok også en tatovering til under kragebeinet som det står ´lidenskap´på, og denne skal helt enkelt symbolisere alt jeg har fått til med sosiale medier til nå og kommer til å få til. Det er lidenskapen min, og kommer alltid til å ha en betydning for meg og derfor ønsket jeg å tatovere det på meg.

Jeg syns faktisk det var vondere på siden av handen enn hva det var med kragebeinet. Jeg kjente det ganske godt når det var på handa, men under kragebeinet var det ikke så verst. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, og syns de ble veldig fine! Hva syns dere? Jeg har jo en rose som jeg tatoverte for et år siden, og den er plassert under den ene puppen haha. Jeg er faktisk veldig fornøyd med den også. Lurer på om jeg noen gang kommer til å ta flere, hmmm

Blogges

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg