JEG SKAL FORANDRE PÅ DETTE

Hei dere, akkurat nå sitter jeg hjemme hos kjæresten i mens han er på jobb fordi han har ikke høstferie slik som meg. Jeg kom til han i går kveld, og kommer til å være her i et par dager før jeg må hjem igjen for å filme inn noen videoer. I går kveld gjorde vi ikke så mye utenom at vi faktisk så på HVER vår serie, hahah. Ironisk nok. Jeg på macen, og han på Tven. Vi tok mandagen ganske rolig, og han var ganske trøtt ettersom han hadde vært på jobb hele dagen.

Jeg prøver også å fikse døgnrytmen min fordi på lørdag ble jeg litt ivrig med å redigere, og det går alltid litt langt å sitter oppe hele natta, fordi når jeg er så godt i gang får jeg gjort ås utrolig mye! Derfor er det godt å være her, for når han skal på jobb dagen etterpå pleier han å legge seg og da pleier jeg ikke å være så utrolig sen, selvom jeg var oppe til sikkert kl halv tre i går… Jeg sov derimot ikke hele dagen i dag da! Jeg har ferie, men jeg vil ikke slite når ferien er over.

Jeg har tenkt på ting jeg vil forandre, fordi det er alltid noe man kan bli bedre på, ikke sant? Livet går veldig opp og ned, og slik er det for alle. Jeg vet hva jeg vil i livet, og hva jeg ønsker å få til. Jeg ønsker å ha ting som gir meg positiv energi, og som gjør meg glad. Det er viktig å ha noe som du jobber for, og som får deg motivert. 

Solbriller; HER / Genser; HER / Jakke; HER / Bukse; Zara / Sko; HM / Veske; Prada

I løpet av året har jeg..

🔥 Jeg tjener mine egne penger, og har en jobb som jeg klarer meg med.

🔥 Fått meg en fantastisk kjæreste.

🔥 Jeg går på en linje som jeg trives med, og får gode karakterer.

🔥 Snudd om på tankegangen min, og mye mer positiv nå enn hva jeg var.

🔥 Jeg har også blitt veldig flink på å kvitte meg med kler som bare er i skapet, som jeg ikke bruker  lengre. Jeg selger de som regel på appen TISE, som jeg anbefaler alle å laste ned. Jeg selger som regel kler som er veldig lite brukt, eller kler som er ubrukt der for en veldig billig penge. Jeg heter @Theresesorenes på TISE, hvis dere ønsker å sjekke ut profilen min. Det sparer miljøet mye å gjøre gjenbruk enn å shoppe splitter nye kler hele tiden! 

Jeg vil nok si at jeg har gjort veldig mye bra for meg selv, og i livet så jeg fortjener vel en klapp på skulderen og vi må huske å tenke tilbake på hva vi får til inni mellom og ikke bare gå videre. Jeg tror det er en bra måte å få et bedre selvbilde også! 

Dette ønsker jeg å forandre på..

🔥 Dette er sikkert noe alle sier, men jeg ønsker å bli flinkere til å spare. Jeg vet at fremover kommer jeg til å bli flinkere, fordi foreldrene mine skal legge noen av pengene jeg tjener inn i aksjer eller fond? Kan ikke så mye om det selv haha, men takk gud for at jeg har snille foreldre som har kontroll på det. Det er en god måte å for eksempel spare til egenkapital.

🔥 Sminke vil jeg bli bedre på, som jeg var en gang i tiden. haha. Jeg var veldig vågal med sminken før, og jeg datt veldig ut i forrige år. Jeg har også lyst å kjøpe ny sminke, fordi jeg tror mye av sminken min er gammel såååå.. tror jeg må gå gjennom mye av det jeg har. Jeg satt faktisk flere timer i helgen som var for å sminke meg, og det var så gøy!

🔥 Jeg vil bli flinkere på hudpleien min, og kjøpe nye produkter her også! Jeg har blitt smålig litt bedre, men det er kun i perioder der huden min ikke ser ut! (slik som nå… haha) Jeg er tom for flere produkter som jeg vil ha nye i, og jeg ønsker å ha en skikkelig rutine på det. Jeg føler meg så mye mer fresh når huden er på lag.

🔥 Bli et mer ryddig menneske, for som oftest er det veldig kaotisk rundt meg og jeg er ikke den flinkeste på å holde det ryddig rundt meg.. Dette punktet har jeg hver eneste gang jeg skriver om forbedringer, men jeg må faktisk ta tak i det snart! haha. Jeg velger å tro at hvis man har det rent og ryddig rundt seg vil man bli mye mer inspirert til andre ting også.

🔥 Drikke mer vann enn hva enn energidrikk og brus.. for å gjøre meg selv en tjeneste. Det er en så enkel forandring, men likevel så vanskelig haha! 

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg