JEG SKAL REISE!

Heiii dere! Neste uke skal jeg endelig å ut reise, men jeg skal ikke noe lengre enn Oslo. hahah. Jeg har ikke lagt store planer for sommeren i år, og tror nok jeg venter med det til neste år. Jeg skal derimot på jentetur med to av mine to bestevenninner. Jeg skal nemlig til Oslo sammen med Nathalie og Milena. Nathalie har dere hørt mye om før, og Milena er både bestevenninnen min og søskenbarnet mitt. Vi skulle egentlig reise flere, men det ble det ikke noe av. Jeg tror helt ærlig det blir mer koselig med kun oss også, fordi vi kjenner hverandre godt og vi er ganske like! Jeg kjenner begge jentene inn og ut, og de er fantastiske reisepartnere!

Grunnen til hvorfor vi reiser til Oslo er fordi vi skal på Kadetten i år, og endelig skal jeg på en festivaaaal!!! Jeg gleder meg så utrolig mye! Jeg har lenge siklet etter Coachella osv. Det er overhodet ikke likt, men det er hvertfall en festival haha. Det er både Cardi B, Asap Rocky, Rae Scremmed som skal opptre! I DIEEEE! Elsker de alle tre, og selvfølgelig mange andre som også skal opptre.

Til noe helt annet. Det er så trist Norge er så flinke til å jugde andre for antrekk! Jeg skal hvertfall gi totalt faen, og ta den helt ut! Krysser bare fingrene for at det jeg har bestilt kommer i tide. Jeg skal være B A B E, og det kommer til å bli helt rått og gleder meg til å tilbringe tid med mine to jenter! Jeg ser også fremt til å lage content til både blogg og yt!

Hva skal du i sommer?

Blogges

4 kommentarer
    1. Ååå du e så nydelig Therese!! Du skrive fantastiske blogg innlegg😍👏🏼 Du e kjempe fin!! Det e nok mången som ser opp te deg, inkludert meg, haha!!!💞
      Love u!!😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg