JEG SVARER PÅ DERES SPØRSMÅL!

Tips til gode perfymer?

Jeg elsker Giorgio Armani som heter Si, og den er svart. I tillegg bruker jeg også en fra Juicy Couture. Jeg liker de begge to veldig godt.

Har du åpent forhold med foreldrene dine?

Føler det er helt passe åpent. Jeg har liksom midt pri


vat liv, også deler jeg det jeg føler for å dele. Jeg føler kanskje når man vokser opp med mange søsken så får man et annet bånd til de med å fortelle ting til dem enn foreldre kanskje? I don´t know, men uansett jeg har et utrolig bra forhold til foreldrene mine, og elsker de over alt på jord <3

Hvordan farge ville du ha farget håret ditt?

Ingen!!! Jeg er så fornøyd med fargen som Kopervik frisør gjorde.

Hvordan komme over exen, når du ikke vil men må kommer over han?

Hvorfor skal du komme over exen hvis du ikke vil komme over han? Jeg tenker hvis du skal komme deg over exen må du isolere deg fra han totalt, og må faktisk prøve å komme deg over han og ikke prøve å få oppmerksomheten hans. Hvis det gir noen mening.

Hvem syns du er penest av Kendell og Kylie?

Kylie, og hun har alltid vært min favoritt!

En kjent norsk person du har lyst å bli kjent med?

Jeg beundrer Sophie Elise helt ekstremt fordi hun er en så sykt bra buisness kvinne, og alt hun har fått til så det måtte ha blitt hun. Jeg tror også hun er en sykt jordnær person også.

Hva syns du om corona viruset har kommet til Norge?

Helt ærlig så bryr jeg meg ikke så mye, er det dumt? Eller er jeg naiv? hahah. Jeg har ikke fått inntrykk av at det er så farlig om dere skjønner, også føler jeg at media får det til å høres så voldsomt ut. Jeg synes helt klart det er synd for de det har truffet, og de som har nære familie som er påvirket av viruset! Jeg håpe de blir friske, og jeg håpe de blir friske alle sammen!

Hvor har du lyst til å dra denne sommeren?

Syden !!! Jeg vil reise mye mer denne sommeren enn hva jeg har gjort tidligere.

Hvor ofte onanerer du?

Det kommer helt ann på hvor ofte jeg har sex utenom haha.

Hvordan er det å holde på med sosiale medier i en så liten by? Skulle du ønske at du bodde et annet sted?

Jeg skulle helt ærlig ønske at jeg bodde i Oslo, men jeg kommer nok til å bo her en stund. Men, vi vet aldri hva som skjer i fremtiden.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg