JEG SVARER PÅ SYKE DILEMMAER!

Reklame |

Solbriller; HER / Jakke; HER / Genser; HER / Bukse; Zara / Sko; HM / Veske; Prada

DILEMMAER

Ville du vært 10 kg mindre eller 10 kg mer?

Helt ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre om vekta mi, men hvis jeg måtte valgt hadde det absolutt vært 10 kg mer. Jeg hadde ikke vært krise å gå opp litt, men kroppen min er perfekt som den er! 

10 barn eller 10 år i fengsel?

10 barn alle dager i uken, enkelt. Aldri om jeg hadde valgt å sitte i fengsel i 10 år! Det hadde bare vært katastrofe, selvom fengslene i Norge er ganske bra i standar i forhold til andre fengsel, but still no. Bring the kids on ahaha.

Aldri ost eller aldri sjokolade?

Aldri sjokolade, easy! Jeg hadde aldri klart meg uten ost for å si det. Jeg spiser så mye ost, og jeg elsker det. Vi bruker jo ost på absolutt alt, og i tillegg er det så digg!

Sex hver dag eller sex en gang i året?

Sex hver dag! 

Ha dårlig ånde hele tiden eller fett hår?

Jeg kan faktisk ikke fordra å da dårlig ånde, og det er nesten sånn at jeg ikke vil kysse kjæresten min om morgenen for jeg skjemst hahaha! Jeg vil mye heller ha fett hår, og ha bra tannhygiene! Uten tvil.

Bursdag eller julaften?

Julaften!

Ikke dusje på en måned eller ikke ha internett på en måned?

Jeg hadde aldri noensinne klart meg uten internett, så da måtte jeg nok gått en måned uten å dusje meg. Fy søren så ekkelt. 

Ville skapt fred i verden eller stoppet den for sult?

Jeg ville nok skapt fred, fordi da tror jeg sulten også hadde stoppet fordi det er mange som sulter fordi det er uroligheter i landene. Hadde det vært fred tror jeg alle hadde vært mye mer omtenksomme. 

Aldri mer falske vipper eller aldri mer falske negler?

Falske negler alle dager i uken! Jeg kan lett gro lange og fyldige vipper naturlig, og jeg har ganske fine vipper naturlig om jeg får si det selv.

Våkne opp med hangover hver dag eller aldri sove med dyne?

Jeg kan ikke fordra å ha en dårlig hangover, det er faktisk det værste som finnes! Føles ut som du skal drukne i ditt eget spy, og være konstant kvalm. Da blir det nok å kasta dyna bort som fy.

Hva hadde dere valgt?

Blogges

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg