JEPP, JEG KRASJET

haha før det skjedde, og alt var good <3

Lange siden? Gratulerer med dagen i går forresten! Føler alltid det skal skje noe når jeg er i en god rutine med sosiale medier igjen.. Mange som har skrevet de savner oppdatering, og setter utrolig stor pris på det! Dere er best ♥

Uansett det startet egentlig med at jeg ble veldig syk med forkjølelse, og veldig vondt i magen på grunn av noen nye medisiner som jeg skulle prøve og når jeg endelig ble bedre så måtte selvfølgelig karma hitte meg hard å ende med å krasje.. Eller krasjet ikke direkte, fordi frem hjulet på yzfen min låste seg fordi feil brems ble brukt og det endte med at jeg havnet i grøfta og venninnen min på bakken… trist nok, men kan ikke få gjort noe med det nå. Det var mye grus, og burde satt ned farten og brukt bak bremsen haha.

Vi har det bra, og sykkel fikk ikke store skader utenom maaaange riper på høyre siden. Det kan alltids fikses, og jeg blir bedre. Jeg har veldig vondt i høyre hånden, og albuen er mest sansynnelig enten veldig hardt slått eller forstuet. Jeg har også vondt i nakken, men hoften min er endelig bra igjen! Takk gud haha. Nathalie skadet heldigvis kun kneet, og fikk et stygt sår. Utenom om dette, we good <3 Uansett, jeg må nesten se det litt på hvordan hånden min er de neste dagene fordi det er ikke like enkelt å skrive nå. Vi blogges senere med en oppdatering fra 17 mai!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg