KAN FOLK SERIØST SLUTTE?!

Heisann alle mine fine lesere <3 Jeg er så glad for at jeg har denne bloggen og kan dele mine dypeste tanker med dere om jeg skulle ønske det. Og nå ønsker jeg det. Jeg har kommet over noen super unødvendige kommentarer på bloggen inni mellom, og herregud. Det er så mye unødvendig dritt der ute at jeg nesten blir litt målløs. Tenk av det finnes mennesker der ute som skriver slik.. Fysøren, så trist.

Jeg blir så utrolig irritert over dette! Det er nesten litt trist over hvordan noen oppfører seg til tider. Dette er spesifikt ment til de som kun kommenterer for å dra andre ned. Det er som mange som kommenterer som tror de vet svaret, vet hva jeg gjør galt og de er helt feil fri mennesker selv. Er det slik? Hvorfor må enkelte ha behov for å få andre til å føle seg dritt på grunn av at de ikke føler seg toppers selv eller ikke har verdens beste dag?

Jeg blir så irritert alt hode mitt bare eksploderer, som igjen gjør at jeg bare mååå lage et innlegg om det. Det er vel umulig å få stoppet de som blir kalt “haters”, fordi de vil vel alltids finnes så lenge sosiale medier finnes. Det gjør meg så trist at andre kan få glede av å gjøre andre vondt .. Ikke rart det er krig i verden.

Alt vi gjør er å være misunne, istedenfor å beundre hverandre. Vi bygger bare på hat og sjalusi, istedenfor å heie på andre som faktisk gjør ting bra her i verden. Det er ufattelig trist, men det er vel bare slik det er..

Jeg har nettopp tatt på selvbruning, og skal begynne å bygge den opp for Kadetten og har allerede begynt å pakke. Jeg må allerede begynne å pakke, for jeg må være med kjæresten før jeg reiser.. ahaha! Jeg får ikke sett han på en uke, og tro meg det er mer enn lenge for meg. Typisk meg å ringe han når jeg griner å fortelle han hvor mye jeg savner han. Krysser fingrene for at det ikke skjer! Jeg skal kose meg sammen med jentene!

Blogges<3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg