LENGE SIDEN..

God påske babes! Det er litt lenge siden sist oppdatering, men jeg har tatt meg en liten pause for å samle motivasjon og for å få noen nye ideer til hva jeg skal blogge om. Jeg føler nå som det har blitt skikkelig fint vær ute, og det har blitt lyst har jeg fått mye mer energi og motivasjon til sosiale medier. Det er utrolig digg!

Så, hva har egentlig skjedd siden sist? Jeg har fylt 17 år, og hatt en utrolig fin feiring sammen med de som betyr mest for meg. Jeg startet dagen med å dra på skolen, og vi fikk påskeferie samme dagen. Etter skolen gikk jeg hjem, og var litt sammen med familien min før jeg gikk ut å spiste sammen med mine bestevenninner Emma, Nathalie og Angie. Det var også fire stk som ikke kunne komme på grunn av andre ting som skjedde. Uansett, jeg hadde en veldig fin feiring sammen med de på på M&M café.

Etterpå gikk vi til Emma sin hybel for å ha en liten feiring, selvom vi hadde planer om det dagen etterpå. På kvelden gikk jeg til en gutt som jeg har tilbringet mye tid med de siste månedene, som dere kanskje har fått med dere om dere følger meg på Instagram;) Uansett, hadde en super fin dag! Dagen etterpå ble det mye fest og baluba, som tok litt av… Digger de jentene så mye!

Det var mildt sagt en utrolig bra start på påskeferien, og det trengte jeg virkelig! De andre dagene i påske ferien har jeg vært mye med J, og i går kveld overnattet jeg hos Nathalie igjen ettersom det var en stund siden vi hadde vært sammen alene. Vi lagde det til veldig koselig på terrassen, og grillet og hørte på musikk. Jeg sovnet utrolig tidlig, fordi jeg våknet 06.00 i går på grunn av en kjøretime som var veldig tidlig. Hahaha, sovnet ganske raskt kan du si.

Hva skal du i påsken? Har du savnet blogginga?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg