LIKER DU Å HENGE UT FOLK?

Det er vel ikke bare jeg som blir litt bekymret over hvordan enkelte bloggere oppfører seg ovenfor andre bloggere for tiden? Jeg føler mange prøver å gjøre bloggingen til en konkurranse. Det er så utrolig trist at det har blitt slik, fordi jeg har alltid husket ar blogging har vært en hobby som du kun gjør for moroen sin skyld..

Det er ikke en hemmelighet at hver gang etter Paradise Hotel har vist på tv skjermen dukker det stadig opp nye bloggere. Det er bare moro at det kommer flere bloggere for det er plass til flere! Jeg syns bare det er trist hvordan mange begynner å henge ut enkelte på sine platformer. Det viser jo kun en ting til følgerne sine at det er greit å gjøre slik. Det er noe jeg overhodet ikke syns er bra. Hvis det er greit på en blogg, hvordan skal det da ikke være greit på skolegården, jobb, shoppingsenteret og andre steder. Ikke sant?

Det er heller ikke noe hemmelighet at de gjør det for å få lesere på bloggen ved å dra opp andre bloggere i et drama slik at den andre bloggeren skal ta opp tema på sin blogg. Det blir kun en ond sirkel til syvende å sist.

Jeg savner blogg i gamle tider hvor vi satt med webkamera eller stjal kamerane våre fra foreldrene å satt på jenterommene våre. Hahaa! Det var noen gode tider, og da alt startet.

Jeg vet ikke om innlegget ga noen mening, men jeg syns det bare er trist hvordan man fremmer måten å behandle andre med mennesker. Det viser hvertfall ikke respekt for andre mennesker etter min mening. Vi alle kan ha forskjellige syn på saken, og vi trenger ikke å være enige. Jeg bare følte for å dele dette, men hva tenker dere?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg