LITT AV EN MORGEN ..

Hei søtinger <3 Hvordan er dagen deres så langt? Min er hvertfall ganske så bra allerede! Jeg hadde litt av en morgen i dag ettersom jeg nettopp startet å blogge igjen, og jeg er allerede dukket opp på topp 19! Jeg må bare få takket dere, for det er tross alt deres grunn av at bloggingen har gått så bra som det har gjort. Jeg forventet for all del ikke dette, men tuusen takk! Jeg har alltid syns blogging har vært morsomt, men når det kommer tider hvor motivasjonen er litt dårlig er det absolutt vanskelig å holde hodet kaldt å blogge for dere. Motsetning til dette for dere aner ikke, det var akkurat som det kom en bølge med motivasjon når jeg våknet i dag og sjekket mobilen. Jeg må bare si tusen takk, nok en gang.

I dag er ikke planen så mye som jeg har nevnt i tidligere innlegg, men jeg må absolutt få ryddet rommet! Rommet mitt akkurat nå er helt krise, og jeg får bare vondt i hode av å være der inne så det må bare bli ryddig asap! Jeg kan vise dere noen bilder av rommet senere om dere ønsker, for vet mange ønsker room tour. Skrik ut om det noe dere ønsker å se. Ettersom jeg også skal rydde rommet må jeg nok slenge ut noen nye kler på Tise, derfor om du ikke allerede følger meg der heter jeg @Theresesorenes. Du må gjerne sjekke meg ut, for jeg har veldig mye fint der!

Blogges

2 kommentarer
    1. Gratulerer så masseee!! Er en grunn for at du er på top 19!! Elsker bloggen din!!!💜💜💜 fyyysøren så nydelig du er!!!😱😱😱😱😍💜

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg