MIN FØRSTE GANG..

Hei dere <3 Jeg har sett flere bloggere gjøre dette, og syns selv at det er veldig morsomt å lese gjennom andres første ganger om ulike ting. Det viser også ulike erfaringer, og lignende som kanskje kan være til hjelp for andre derfor tenkte jeg at det er en god ide om jeg gjør dette selv! Håper det faller i smak hos dere, og gjerne si i fra om dere ønsker at jeg skal forsette med disse innlegge isåfall hvilke første ganger dere vil høre om.

Haha, alle disse bildene er flere år gamle..

MITT FØRSTE KYSS – haha! Det er så vanskelig å huske på, men jeg tror nok det var med nabogutten når vi gikk i barnehagen. Jeg, og familien hans har hatt veldig bra “naboforhold” hvor familiene våre har reist på ferie sammen, feiret nyttår og mye mer. Jeg og han var altså bestevenner, og kjærester som vi byttet litt på. Det er nok han som var mitt første kyss.

MIN FØRSTE KJÆLIGHETSSORG – Jeg husker den enda så utrolig godt! Det var kjæresten som jeg hadde på vinteren/våren i 9.klasse som var min første kjærlighets sorg. Han sendte meg en laaaang melding om hvorfor han gjorde det slutt som var pga familieproblemer som han måtte privotiere foran et forhold. Haha, jeg og venninnene mine trodde egentlig det var en unnskyldning på at han ikke hadde følelser for meg lenger, og ikke ville innrømme det til meg, men hva vet jeg? Jeg husker at det startet med “Du?”, og det pleier som regel ikke å være noe positivt tegn. Derfor knakk jeg sammen, og ringte min bestevenninne Ida. Jeg låste meg inne på badet for å lese den lange meldingen jeg hadde fått for å lese den altså hvor han gjorde det slutt. Jeg endte med å gå meg en tur i skogen å gråt så mye at jeg mistet pusten å begynte å spy faktisk, haha. Jeg syns det er litt ironisk i dag. Det var hvertfall min historie på min første kjærlighetssorg.

NB, vi er ikke noe uvenner i den dag i dag.

MIN FØRSTE FORELSKELSE – Jeg vil ikke påstå om at jeg enda har hatt min store forelskelse enda, fordi det er et ganske seriøst ord. Eller har jeg den nå kanskje? De tidligere forholdene jeg har hatt har vært litt slik som alle andre ungdomsskole forhold som ikke er så seriøse, og litt for å ha en kjæreste fordi det er koselig og det er en person som du er veldig veldig glad i.

MITT FØRSTE MØTE MED ALKOHOL – Første gang jeg var skikkelig full var på en Halloween fest som en venninnene av meg hadde, og da ble jeg veldig full slik at jeg ikke kunne gå en gang. Tror det var når jeg var sist høst om jeg ikke husker feil, og skulle absolutt ha ventet! Men uansett, morsomt minne å ha og jeg var i trygge hender og var personer rundt meg som passet på meg hele tiden som er veldig viktig om du skal begynne å feste.

MIN FØRSTE KARAKTER – Jeg tror det var i 8ende klasse, og min første karakter var en firer i matte som jeg var super fornøyd med ettersom jeg er helt elendig i matte. Jeg kan vel ikke si at jeg ligger på fireren i matte nå… hahaha.

FØRSTE GANG JEG GJORDE NOE SEKSUELT – Hvis jeg ikke husker feil var det i 8ende klasse hvor jeg holdt på med en gutt, og blir selvfølgelig nysgjerrig og ikke ta meg feil fordi vi hadde IKKE sex, men dere kan tenke dere til hva som skjedde. Jeg husker også at jeg angret, fordi jeg var ikke klar for det i det hele tatt. Jeg var sikkert 13-14år? Det er vel i den alderen man begynner å bli nysgjerrig på flere ulike ting.

Gjerne fortell meg om din første gang! Eller du kan komme med forslag til nye punkter.

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg