MIN VALENTINES

Hei dere ♥ Hadde dere en fin valentines? Jeg har prøvd å vlogge mest mulig av min valentines, men jeg må se hvordan hele vloggen ble etter jeg har redigert den. Jeg har mange videoer på lur som er på vei! Jeg må bare få settet meg ned å redigert dem. Uansett, jeg hadde en veldig fin valentines! Dette var vår første skikkelige valentines. Selvom vi var i lag på valentines forrige år også, men da var vi helt i start fasen og det var faktisk første gangen Jan Daniel overnattet hos meg. Det er helt sykt hvor fort det siste året har gått!

Jeg har egentlig aldri brydd meg noe særlig om valentines, selvom det er en veldig hyggelig dag uavhengig om du er singel eller i et forhold. Det kommer helt ann på hvordan du gjør dagen selv, tenker jeg. Spesielt når du er i forhold syns jeg faktisk er viktig, fordi det er en dag i året hvor du faktisk har “lov” å være litt klein som mange syns. Samtidig viser det hvor mye du bryr deg, og du har en mulighet til å gi en ekstra oppmerksomhet enn hva du gjør i hverdagen.

Alle vet hvordan jeg er, og jeg gjør alt ekstra hehe. Jeg elsker å styre å dille med alt. Derfor gjorde jeg en del ut av dagen, eller pyntet en del på rommet mitt. Jan daniel kom litt tidligere enn hva jeg hadde planlagt, og da overrasket han meg med roser. Sykt søtt!

For 2 uker siden bestilte han også bord til oss på en Resturant. Vi gikk ut å spiste, og det var sykt digg mat! Samtidig som det var utrolig hyggelig. Når vi kom hjem så fikk jeg han til å lukke øynene igjen før jeg tok han med inn på rommet, og han fikk se hva jeg hadde gjort. Tror han ble glad haha. Føler også at det er sykt mange jenter som alltid forventer at guttene skal gjøre noe, men jeg syns det er minst like viktig at vi jenter også stepper opp gamet litt.

Vi smeltet sjokolade, og dyppet dem i jordbær samtidig som jeg hadde kjøpt rosevin. Vi koste oss resten av kvelden med å se på en serie, og kose oss med mye digg! Alt i alt en veeeeeldig vellyka valentines <3 Og er så glad jeg få tilbringe dagen med han!

Håper dere også hadde en bra valentines uansett om dere var alene eller med noen <33

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg