MINE PRIVATE BILDER

MINE PRIVATE BILDER DEL 1

Jeg har gjort flere innlegg hvor jeg deler noe av det mest private inne på mobilen min, men denne gangen tenkte jeg kanskje at det hadde vært morsomt hvis jeg delte noen av mine mest private bilder inne på telefonen min. Jeg håper hvertfall at det faller i smak hos dere. Jeg har helt ærlig mange stygge, drøye, fine og morsomme bilder inne på mobilen min og jeg skjuler ingen ting. Dere får kanskje se en litt annen side av meg også, og det er egentlig bare koselig å dele med dere. Rart å si, men jeg ønsker jo at de fleste av dere skal tenke på meg som en slags venninne. Uansett, del gjerne om du vil jeg skal fortsette med slike innlegg eller om du har andre innspill om hva jeg kan dele.

Blogges, ha en fin dag videre søtinger ♥

6 kommentarer

Siste innlegg