MITT PRIVATE INNHOLD PÅ MOBILEN

Hei dere! Sist gang jeg gjorde dette falt det veldig godt i smak hos dere, derfor tenkte jeg at det var en god ide med å gjøre et slikt innlegg igjen. Nemlig det å vise dere mitt mest juicy og private innhold på telefonen, fordi hvem er ikke døds nysgjerrig på hva andre har på telefonen? Det er hvertfall jeg! haha. Elsker å se hva andre har å skjule.

MIN SAMTALELOGG – SISTE SAMTALER PÅ MESSENGER – SISTE SCREENSHOT

 

SISTE SELFIE – SISTE MELDING PÅ MOBILEN – SISTE NOTAT – EKSPONERINGENE PÅ DE NYESTE INSTAGRAM-POSTENE

Skal jeg forsette med disse innlegge? Isåfall er det noe annet dere ønsker at jeg skal vise?

Blogges

5 kommentarer
    1. Jaa forsett me dette bare vis litt mer sånn mld messenger fb snap, Spotify, kan du laga flerre liste på Spotify? Men forsett å legg ut sånn her på bloggen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg