NY AVHENGIGHET

Hei dere ♥ Hva gjør dere fortiden? Jeg har fått en ny avhengighet! Jeg har blitt helt hektet på EOTB Sverige faktisk, det er utrolig mye bedre enn det norske. Jeg elsker det norske også i forhold til Paradise Hotel i år fordi det er faktisk utrolig dårlig. Herregud jeg blir trist over hvor dårlig Paradise Hotel er i år, og jeg er virkelig skuffet over det. Helt ærlig altså. Jeg gledet meg faktisk utrolig mye, men så blir jeg så skuffet. Uansett, jeg anbefaler dere alle å sjekke ut EOTB Sverige, og jeg har bestemt meg for å se alle sesongene for det er så bra underholdning!! Jeg skulle ønske at den norske tven var mer lik den svenske. Jeg føler de er så mye bedre med alt føler jeg. Hva tenker dere angående både paradise hotel og eotb i år?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg