OMRINGET AV DRAMA

God jul dere! Det har vært så sykt travelt i det siste angående vlogmas.. Mange av dere følger meg kanskje på youtube også, og der holder jeg altså på med vlogmas og poster video hver eneste dag. Det er ikke bare bare for å si det. Det er veldig travelt, og skal ikke nekte på at det er slitsomt å alltid må ha kamera med seg og ikke minst redigere video hele tiden. Jeg syns samtidig at det er kjempe koselig, og jeg merker det ekstremt på kanalen når jeg er så aktiv som jeg er. Det er veldig motiverende å få så gode tilbakemeldinger.

(liten stund siden dette ble skrevet) I går så var jeg på en juleavslutning med klassen, og det var så utrolig koselig. Det er noe helt annet å være med klassen utenfor klasserommet, fordi det er en helt annen stemning. Det er på en måte litt mer avslappet stemning, og det er helt andre samtaleemner. Lærerne våre var også med, og det var veldig hyggelig å være med de uten at det skal være så seriøst og jeg tror det styrket klasse forholdet mye!

Jeg tror det er veldig viktig med et bra klassemiljø i klasser, fordi jeg merker stor forskjell fra forrige skoleår og nå. I første år på vgs var det veldig mye drama, mange vennskap som gikk i oppløsning, guttedrama og var veldig dårlig stemning konstant! Det gikk ikke bare utover humøret vårt, men også hvordan vi gjorde det på skolen. Jeg kan kun snakke for meg selv, men jeg tror mange andre er også enige. Jeg er så glad det er forandret i år, og jeg merker det både på stemningen og hvordan jeg spesielt presterer. Jeg tror også vi har vokst mye i løpet av sommeren som er veldig morsomt å se! Jeg gleder meg derfor til fortsettelsen med klassen etter jul! Det er helt sykt hvor fort Desember har gått..

Blogges

1 kommentar
    1. Aged Twitter 2009 to 2015 Accounts For Sale – check new thread for new prices

      The accounts are empty or with less than 50 followers.

      2008 – 10$ Per Account
      2009 – 9$ Per Account
      2010 – 8$ Per Account
      2011 – 7$ Per Account
      2012 – 6$ Per Account
      2013 – 5$ Per Account
      2014 – 4$ Per Account
      2015 – 3$ Per Account

      with Format
      Username:Password Twitter:Live Email:Password Email,
      joindate,tweets,following,followers and likes.

      Buy for testing accept! pls check with me before you buy

      https://sellaccs.net

      You Can Contact me via
      Email – congmmo@gmail . com

      Discord : CongMMO#9766
      Skype & Telegram : congmmo
      ICQ : @652720497

      Msg me on discord or skype for faster response.

      Payments accepted PayPal,Payoneer or ETH,ETC,LTC or Another Crypto.
      (Extra 5% transaction fee)

      I will provide Username:Password Twitter:Live Email:Password Email of the account.

      Accounts are delivered instant after paying.

      Thank you!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg