PERSONLIGE TANKER…

I MINE TANKER AKKURAT NÅ..

💭 Noe av det har tenkt på absolutt mest er hvordan så mange mennesker som overhodet ikke kjenner meg eller kjæresten min kan blande seg? Altså, så respektløst. Unnskyld meg. Folk nå til dags skal ha en mening om absolutt alt, og det er greit. På en annen side det å spre slike rykter er så forbanna barnslig, og frekt. Det er så mange som skal sende meg melding for å skremme meg om det ene og de andre, men vet dere hva? Min your own business. Tenk at noen faktisk ønsker å ødelegge et slikt fint forhold, for hva da? Haha, jeg blir nesten litt sur over hvor dårlig gjort det er.

💭 Jeg må snart starte på billappen, og det stresser meg fordi det tar så mye tid arghh. Tenker å ta teorien først, og tror nok den går fint.

💭 Huden min har gått helt utav kontroll igjen, eller den er ikke det verste, men jeg føler meg så “stygg” uten sminke når huden blir litt kaotisk. Jeg vet den har perioder og bla bla, men jeg vurderer å gå på en ny kur med iso egentlig…

💭 Jeg har tenkt på en tatovering som jeg ønsker å ta, og den betyr så mye for meg og derfor vurderer jeg sterkt å faktisk ta den. Jeg vil ikke røpe hva, men det vil dere få vite når den er tatt, for at jeg skal ta den vet jeg at jeg skal.

💭 Gjennom hele tiden jeg har hatt mange følgere på Instagram har jeg blitt lagt til i slike sex-grupper, eller slike sex-profiler som sender melding. Det er så sykt ekkelt! Det er snakk om enten rompe bilder, pupper og andre nudes. Av og til hender det at det er slik “hey sweetie, add *** on Snapchat please”, og hvem sender slik til barn? JA, jeg enda et barn og det skremmer meg for hvem andre de sender slikt til. Fysj.

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg