PLANEN FOR HØSTFERIEN

Reklame |

Hei dere <3 Det er kanskje mange av dere som har høstferie, og mange av dere som er ferdige med høstferien. Jeg fikk nylig høstferie, altså på fredag. En etterlengtet ferie kan vi mildt si! Jeg syns ikke skolen er altfor slitsom i år som den kanskje var forrige året. Det har nok med at jeg har kun fag som jeg “liker” i år i forhold til hva som jeg hadde i 1 vgs. Trives ti ganger bedre nå!

Jakke; HER / Genser; H&M / (THERESES15 gir dere 15% av) Bukse; HER / Sko; Balenciaga / Veske; Celiné Paris / Solbriller HER.

Jeg hadde lenge lyst å gjøre noe spennende denne ferien, men når det er slike korte ferier pleier jeg ikke å gjøre så mye utenom å jobbe mye. Det er mange familier som kanskje reiser, men vi har egentlig ikke gjort dette fordi vi er veldig splittet ettersom noen er flyttet ut, noen jobber og andre har andre planer. Derfor er vi som regel hjemme. Jeg tror nok til neste år kommer jeg til å reise litt mer for da har jeg fylt 18, og kan gjøre litt mer hva jeg vil. Teenk så gøy det hadde vært med mange reisevlogs!

Jeg tror nok jeg kommer til å bruke mye tid på å lage innhold denne ferien også, fordi det trengs! Det er skikkelig beroligende å vite at mye er gjort fordi det er ikke bare bare å lage innhold til sosiale medier som er interessant. Dere må gjerne komme med ideer til hva dere vil se, og lese om.

Jeg vurderer å ta en kjapp tur til Bergen, eller stavanger i løpet av helgen som kommer, men vi får bare se hva jeg finner på. Hva skal dere gjøre i ferien?

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg