PLANER FOR UKEN

Mine planer:

♥ Dra i terapi igjen

♥ Overnatting på torsdag

♥ 19års dag

♥ Filme & redigere youtubevideoer

♥ RYDDE!

Hei dere <3 Jeg fikk ikke blogget så mye de to siste dagen på grunn av jeg ikke var hjemme etter jeg var å feiret min bestevenninne Ida på et vorsj på lørdagen, og etterpå endte vi opp hjemme hos Nathalie og derfor hadde jeg ikke macen med meg. Jeg har hatt en utrolig bra helg med mange kjekke personer, og var veldig morsomt å endelig feire Ida litt ettersom hun har blitt 19 år.

Jeg er fullt på igjen med skolen, og er klar for en ny uke og helt ærlig har jeg ikke så ekstremt mye planer annet enn en bursdag på lørdag, skal i terapi igjen på torsdag og ha overnatting av Milena. Jeg har ikke vært i terapi (eller psykolog, men hun kalles vel ikke det? litt usikker), men uansett jeg skal hvertfall tilbake etter en laaaang pause fordi jeg har vært mye syk og litt diverse. Jeg vil egentlig bare få en oppsummering, og se hvordan jeg ligger an i dag og det er så deilig å ha et sted å dra all negativitet til derfor skal jeg der igjen. Jeg kan eventuelt oppdatere dere mer etter timen, hvis dere ønsker?

Til lørdag skal jeg feire min andre bestevenninne Milena som også faktisk er søskenbarnet mitt, og gleder meg helt ekstremt! Hva skal du denne uken?

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg