POWER OF LOVE

me n bae <33

Kjærlighet – et så enkelt, men sånn kraftig ord. Du kan elske smaken av jordbær eller lukten av ny laget kaffe på en tidlig søndag morgen. Samtidig som du kan elske en sang og måten det får deg til å tenke på helt andre ting. Du kan også elske hunden din, du kan elske din beste venn, du kan elske din mor og far og dine søsken. Alle disse er alle store og fantastiske typer kjærlighet som de fleste av oss opplever på et tidspunkt i våre liv. Hva med det romantiske siden av kjærlighet?Ja det er også fantastisk. helvete, det er utrolig hvis det er ekte.

Det er forvirrende, det gjør deg gal, det er en helvetes rollercoaster av følelser, men det er verdt det. Det er utrolig å finne det manglende stykket du har søkt etter – den ene personen som forstår deg som ingen andre, som gjør at du ler mer enn du kunne forestille deg, og smiler når du tror det er umulig. Det kan bringe en ny følelse av lykke og lys inn i livet ditt. Når dere er sammen, lurer du på hvordan du selv levde uten han før. Det er bare hvor perfekt alt ser ut til å passe sammen. Hvis du har hatt muligheten til å oppleve sann og ubetinget kjærlighet, vet du denne følelsen.

Nå lurer du kanskje, så hva er skummelt? Det faktum at det hele kan bli revet ut under deg når som helst. alt du har bygget i forholdet ditt, kan være over i løpet av sekunder. minnene, bildene, den uatskillelige bindingen, hemmelighetene, tilliten, alt … kan ende. og dette er bare en frykt for at mange av oss har ingen god grunn, kan forholdet være sterkere enn noensinne uten problemer, og likevel kan dette fortsatt spekulere oss. Det kan være enten du er i et forhold i 3 måneder eller 3 år, kan smerten ved å miste noen du elsker med hele hjertet være uutholdelig.

Det er skremmende, egentlig. Denne personen har blitt min beste venn, min rock, min støtte, mitt smil … og jeg vil ikke miste ham. Det mener jeg spesielt etter mitt siste forhold .. vi var ikke forelsket, vi hadde ikke denne typen tilkobling på noen måte, jeg gjorde til og med slutt og det var ikke det samme som nå … og likevel var jeg helt knust i måneder. Hva ville skje hvis dette skulle ende i morgen? Det meste av dette stammer fra frykten min å miste noen som jeg er glad i. Jeg har ingen reell grunn til å tro at noe vil skje overhodet, mitt nåværende forhold er veldig sterkt og sunt. Jeg har derfor ingen spesiell grunn for å skrive dette innlegget, men jeg trengte å skrive om det. På grunn av jeg har følt på det så mange ganger tidligere, og vet andre kan føle på det. Jeg håper at hvis du føler på samme måte og kan forholde deg til dette, kan det kanskje hjelpe deg litt. Jeg lover deg at alt kommer til å gå fint bare hold hodet ditt oppe ♥

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg