RIMELIG FORBANNA

Er det frekt av meg å si, hva feiler det folk? Av og til bare lurer jeg på hva som får enkelte menneske til å trykke send, fordi du vet rimelig godt hva du formidler i meldingen din. Så klart, av og til kan vi tenke oss litt fort om, men vi må alltid huske at de rundt oss har også følelser som alle andre. Heldigvis er jeg en person som ikke tar slike ting veldig lett til meg, men jeg vil ikke formidle at det er greit å sende slike meldinger om personen er offentlig eller ikke. Vi er alle like uansett hvor mange følgere vi har på ulike sosiale medier.

Det hun mener i denne meldingen er at sminken min er stygg, fordi jeg bruker så ekstremt mye sminke i følge hun. Også om det fordi jeg har så ekstremt lav selvtillit, men igjen er det jeg som bruker mye sminke en gang i uken eller hun som sender meldingen for å dra meg ned som har dårlig selvtillit her? Jeg blir så provosert når andre sender slike meldinger, for tenk om den som mottok denne meldingen ikke hadde så bra selvtillit. Det er så overhodet ikke greit, uansett om det er til meg eller andre.

Jeg vet ikke om denne jenten kun følger meg på Instagram, eller på andre sosiale medier også. Fordi, som jeg har nevnt en del ganger er Instagram en veldig overfladisk platform for meg og jeg ser som regel bra ut, bruker filter og gjør bildene fine. Det er fordi jeg ønsker at Instagrammen min skal være inspirerende, og det skal være fint å se på. Blogg er en litt mer ufiltrert verden for meg, hvor jeg viser mye mer følelser og

igjen en veldig ufiltrert verden. Hvis du ser vloggene mine, ser du meg uten sminke som du også gjør i sminkevideoer og ellers ofte. Min nyeste video som er en mukbang er for eksempel, uten sminke igjen.

Jeg vil ikke påstå at jeg bruker mye sminke heller, og hva så? Hva har det med selvtilliten min å gjøre? Alle som kjenner meg på godt og vondt vet at jeg har ganske så bra selvtillit og til og med for mye til tider. Derfor, nei det er ikke på grunn av lav selvtillit. Sminke har så lenge jeg husket vært en stor passion for min del, og er noe jeg elsker å gjøre for å føle meg freshere og utforske med sminke. Sminke er noe jeg gleder meg til å gjøre, og er heller ikke jeg gjør så altfor ofte lenger. Sminke går jeg ikke med på skolen, og nesten kun hvis jeg skal på fest eller noe spesielt. Det er i de annledningene jeg ønsker å pynte meg ekstra. Jeg kan også si at jeg føler meg døds fin både med og uten sminke.

Jeg syns heller ikke det er mye sminke, men det er kanskje gjort litt mer ekstremt enn hva andre ville gjort som med liner, øyenskygge og kanskje en skarpere contour. Det er hva du gjør ut av produktene ikke hvor mye du har på. Og jeg ELSKER det!

Jeg bare følte for å ta opp dette når jeg så denne meldingen poppe opp i dm´ene mine, fordi jeg kjente at jeg ble rimelig forbanna fordi det er så lite fint gjort og hvor er respekten din for andre. Ærligtalt. Håper ellers dere alle får en super fin dag, og nå skal jeg kose meg i fin været med min bestevenninne ♥

Blogges

2 kommentarer
    1. Først må jeg bare si at du ser syyyyyyykt nydelig ut!!😍 Og OMFG(!!) jeg eeelsker hvordan du sminker deg!! Du er mye flinkere enn meg, hahah😔🤪❤️

      For det andre så ser jeg ikke problemet med at å ha en «dårlig» selvtillit ska ha så sinnsykt mye å bety? Hvorfor skal folk bry seg om hvordan andre føler om seg selv? Hvorfor skal noen bry seg om noen går med sminke hver dag, en gang i uken eller ikke bruker sminke i det hele tatt?🤔

      Folk som skriver negative kommentarer kan overhode ikke ha det noe bra med seg selv! Det gjelder også om man sier noe om hvordan noen ser ut irl… Om noen har en samtale om hvor «stygg» en annen person er, så sier det mer om personen sitt selvbildet enn dem de snakker om. Hahah ble litt utenfor tema tror jeg men jaja😚

      Stå på videre!❤️ Ganske sikker på at du kommer til å nå laaaaaangt opp i blogg Norge!😚😚❤️ Det mener jeg helt oppriktig❤️❤️ Føler du har «alt» en blogger skal ha om du skjønner? Kroppen, håret, sminken.. AAAALT😍😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg