SIST GANG JEG..

Sist gang jeg gråt..

Det var nok forrige helg når jeg var ute, og hadde fått i meg litt for mye å drikke og da blir jeg alltid så ekstremt følsom. Always! Husker egentlig ikke grunnen så godt, men jeg gråt hvertfall. Haha, det er like flaut å våkne dagen etterpå hver gang.

Siste personen jeg snakka med i telefonen..

Den siste jeg snakka med i telefonen var pappa, fordi jeg ville han skulle kjøpe med iste på vei hjem fra jobb.

Siste personen jeg snakka med på melding ..

Det var bestevenninnen min Nathalie, og hun spurte om jeg var på skolen eller ikke. Jeg har vært syk, så jeg fikk en fraværs dag på skolen.

Sist serie jeg så på ..

Jeg, og Jan Daniel begynte å se på Øya på Tv2 Sumo, og herregud det må dere sjekke ut! Det er så utrolig morsomt, og det er veldig likt Robinson ekspedisjonen. 

Siste diskusjon/krangel ..

Det husker jeg faktisk ikke! Det er nok garantert noe teit jeg og Jan Daniel kranglet om. Det er typisk oss å “små” krangle om slike teite ting, men det er ikke noe alvorlig heldigvis.

Sist gang jeg lo..

Når jeg og kjæresten så på Øya var det en personen vi ikke taklet, vet ikke hvorfor, men han var bare veldig rar! Jeg klarte ikke å stoppe å le. Off, det er nesten litt frekt å innrømme.

Sist gang jeg var bekymret..

Jeg er alltid bekymret for at jeg ikke jobber hardt nok. Jeg har alltid perioder der jeg detter av, og perioder der jeg er på fullt. Jeg vil selvfølgelig ha en jevn periode hele tiden. Det er veldig vanskelig..

Siste jeg spiste..

Det siste jeg spiste var kylling og Carry, tror jeg det heter? hahah.

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg