SIST GANG JEG…

JEG GRÅT – Det var faktisk på fredag som var, og det var egentlig ikke noe spesiell grunn for det. Jeg tror nok det var fordi jeg var ute den dagen, fordi vi feiret bursdagen min og jeg hadde besvimt og spydd en del ganger. Det gjorde til at jeg ble veldig redd, og samtidig var jeg alene og dette har skjedd en gang tidligere men da var jeg i trygge hender, men J hentet meg senere på kvelden<3 Kvelden endte derfor litt bedre når jeg kom til han.

JEG LØY OM NOE – Sist gang jeg løy… hmmm.. Da må jeg tenke litt, fordi jeg lyver sjeldent om ting. Jeg tror nok sist gang jeg løy om noe var det at jeg var syk, fordi vi skulle ha en prøve som jeg overhode ikke kunne ha da fordi jeg ikke visste hva vi hadde om en gang!

JEG BLE SINT – Jeg ble rimelig forbanna når jeg våknet på fredag som var, fordi da våknet jeg opp til en teit melding som spurte om Balenciaga skoene mine var ekte, og jeg svarte med ja. Han krevde selvfølgelig bevis, fordi når noen andre har noe som er bedre skal de alltid gjøre alt for å dra deg ned. Jeg sendte kvitteringen, og alt han kom med var “yeezyene dine er sikkert like fake som deg”. Det er så morsomt at enkelte må gå på personangrep, og jeg syns det er så lite greit og jeg tørr å gi beskjed når noen oppfører seg kvalmt. Derfor skrev jeg en lang melding om at den personen må skjerpe seg, bla bla. Jeg kjente at jeg ble rimelig forbanna at når noen som nettopp er fylt 18 år kan oppføre seg slik, off.

SIST GANG JEG BLE REDD FOR NOE – Jeg begynte å serien The Act på Hbo, og tro meg den er faktisk litt skummel til tider hvis du ser den helt alene! Den er kjempe spennende, men samtidig litt creepy til tider.

SISTE SMS – Min siste sms er til mamma, hvor jeg skriver “Eg sitte med hovedinngangen”. Det var fordi hun skulle hente meg i går, etter jeg var kommet hjem fra Nathalie.

SISTE GOOGLE SØK – Mitt siste google søk er “Kiwi åpningstider”, fordi jeg kom ikke på at det var skjærtorsdag i går og jeg ville selvfølgelig på butikken å kjøpe meg Redbull som vanlig. Det var selvfølgelig stengt …

SISTE TV-PROGRAM JEG SÅ PÅ NETFLIX – Det siste Tv-programmet jeg så var Quicksand på Netflix, og tro meg det er verdens beste serie! Jeg syns det er så trist det kun er 6 episoder i en sesong, og det kommer nok ikke flere sesonger heller. Jeg anbefaler dere alle å sjekke ut denne serien. Jeg ble så hektet på denne serien at jeg så alt på en kveld i strekk, fordi den var så spennende.

HADDE KJÆRLIGHETSSORG – Jeg klarer ikke helt å tenke akkurat når, men det var vel når jeg fikk høre et slags rykte om han jeg er med nå til dags og knakk litt sammen i gråt. Det er ganske lenge siden nå da, og alt fikset seg.

SIST GANG JEG BLE SJEKKET OPP – Sist gang jeg var ute med noen venninner var det en del mannfolk som blunket litt, og ropte “sexy” og slikt.

JEG BLE SKUFFET – Noe som handlet om når jeg feiret bursdagen min, men tror ikke jeg skal ta det opp her fordi jeg tror de personene vil forstå det ..

blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg