SKOLEPLASS I BOKS

Processed with VSCO with m5 preset

Hei dere <3 En liten stund siden sist, men vet dere hva? Jeg har nå fått skoleplass i boks, og jeg fikk første valget mitt som egentlig ikke var et sjokk. Jeg føler egentlig at de aller fleste får første valget sitt hvis man har lagt litt arbeid i karakterene sine. Skolen jeg har kommet inn på er selvfølgelig påbygg vg3 på Haugaland som er samme skole som jeg alltid har gått på. Jeg har ingen ønsker om å bytte skole etter jeg har gått på denne allerede i to år. Jeg er halvveis i sommerferien min, og helt ærlig ser jeg fremt til å begynne på skolen igjen og få normale rutiner igjen. Jeg klarer overhode ikke å ha normale rutiner i ferier når jeg hverken har en normal jobb eller har noe spesielt jeg må gjøre i hverdagen. Jeg blir faktisk genuint imponert av slike mennesker som får det til når hele døgnet er likt..

Jeg har noe sykt spennende å dele med dere snart, og jeg gleder meg utrolig mye til å fortelle dere hva dette handler om. Jeg tenker å drøye det litt lenger, fordi jeg vil ha litt ting i boks før jeg spoiler alt sammen! Jeg tror det blir minst like spennende å følge med på det for dere også! Herregud jeg blir like giret hver gang jeg snakker om det. Dere får snart et lite hint hvis noen av dere tar hintet haha. Uansett, hva har dere andre kommet inn på angående skole? Gjerne del <3

Blogges.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg