SLIK GIKK DET!

Jepp! Jeg er hjemme igjen fra sykehuset! Jeg skulle ikke ta undersøkelsen allikevel. Det var kun en time hos legen på barneavdelingen på sykehuset, heldigvis! Jeg hadde gruet meg så mye for virkelig ingen ting! hahaha. Uansett, jeg skal ikke gå gjennom så kalt endoskopi allikevel fordi hun så ikke behov for det siden prøvene mine er så fine. Jeg skal ta et par prøver til slik at de kan være sikre på at jeg ikke har noen bakterier, betennelse eller parasitter i kroppen. Jeg kommer nok til å høre fra de i løpet av sommeren om hvordan prøvene gikk, og hvis de også er fine kommer legene til å anta at jeg har en sensitiv tarm. Det vil si at jeg reagerer litt på ulike matgrupper.

Jag håper virkelig at jeg finner en løsning på det, som kan gjøre at jeg ikke får de problemer som jeg har fått tidligere at jeg rett og slett blir bedre. Resten av dagen har jeg ikke så alt for mange planer, og får egentlig bare se hva dagen bringer. Jeg er veldig fornøyd med å ha våknet så tidlig til tross for at jeg har fri, og i sommer er faktisk et av målene mine å ikke sove så lenge om dagen! Tror du at jeg klarer det?

Jeg håper hvertfall dere får en kjempe fin dag videre!

Blogges

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg