STEJL STILEN MED JUNKYARD

Reklame | junkyard

Hei dere<3 Jeg har tenkt lenge på at det er mange som kanskje ikke har penger til å kjøpe dyre kler, og derfor tenkte jeg å vise dere hvordan dere kan rimelige kler og stjele stilen til andre! Jeg skal prøve å få gjort dette jevnlig, og håper det faller i smak og alle klærne kommer til å være linket under.

SKOGENSERJAKKEBUKSESOLBRILLER

Jeg bare elsker denne outfiten! Gjør ikke dere? Jeg har prøvd å komme så nærme som mulig for å gjøre den lik, og flere av plaggene selv og anbefales. Jeg la også til noen solbriller som ligner på hennes. Hva syns dere?

JAKKEGENSERSOLBRILLER

Jeg bare elsker dette antrekket!

BUKSEGENSERJAKKEVESKESOLBRILLER

Jeg har også rabattkoder til dere som er THERESES15 for 15% over kjøp på 500kr, utenom salg og kampanjer. THERESESSNEKEARS gir dere 20% på snekers på over 500kr utenom salg. De varer til 17 nov! 

Hva tenker dere om konseptet?

Blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg